انهدام باند سرقت مسلحانه در کرمان

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از انهدام باند سه نفره سرقت مسلحانه در این شهرستان خبر داد. سرهنگ”مهدی پورامینائی” پیش از ظهر امروز ۲۱ مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه در سطح شهرستان، با اقدامات فنی و اشراف اطلاعاتی همکارانمان در مجموعه پلیس شهرستان کرمان، باند سه […]

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از انهدام باند سه نفره سرقت مسلحانه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ”مهدی پورامینائی” پیش از ظهر امروز ۲۱ مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه در سطح شهرستان، با اقدامات فنی و اشراف اطلاعاتی همکارانمان در مجموعه پلیس شهرستان کرمان، باند سه نفره سرقت مسلحانه دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه از این باند سلاح جنگی و خودروهای سرقتی کشف شده، افزود: اعضای این باند سرقت مسلحانه در یکی از سرقت هایشان یکی از شهروندان کرمانی را نیز مورد اصابت گلوله قرار داده و خودروی وی را به سرقت برده بودند.

پورامینائی بیان کرد: اعضای این باند سنین بین ۲۰ تا ۳۰ سال دارند و تاکنون به ارتکاب سه فقره سرقت مسلحانه معترف شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در ادامه بیان کرد: در هفته ناجا طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان به اجرا در آمد و طی چهار روز نخست این هفته تعدادی سلاح غیرمجاز و سلاح سرد کشف، چند نفر از اراذل و اوباش دستگیر و اموال مسروقه از کارگاه های ضایعاتی سطح شهرستان کرمان کشف شد.

وی با اشاره به کشف ۲۵۰ فقره سرقت در هفته ناجا در شهرستان کرمان بیان کرد: با این کشفیات، میزان کشف به وقوع سرقت ها در شهرستان از ۵۶ درصد در سال گذشته به ۱۰۹ درصد در سال جاری افزایش داشت.

انتهای پیام




انهدام باند سرقت مسلحانه در کرمان

منبع:ایـسنا
? انهدام باند سرقت مسلحانه در کرمان