انهدام باند سرقت به عنف/ رفسنجان جای جولان اراذل و اوباش نیست

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان با تأکید بر اینکه رفسنجان جای جولان اراذل و اوباش نیست، از انهدام باند چهار نفره سرقت به عنف در رفسنجان خبر داد. سردار عبدالرضا ناظری ظهر امروز ۹ شهریورماه در جمع خبرنگاران در رفسنجان اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در رفسنجان با پشتبانی دستگاه […]

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان با تأکید بر اینکه رفسنجان جای جولان اراذل و اوباش نیست، از انهدام باند چهار نفره سرقت به عنف در رفسنجان خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری ظهر امروز ۹ شهریورماه در جمع خبرنگاران در رفسنجان اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در رفسنجان با پشتبانی دستگاه قضایی، همکاری بسیج و اداره اطلاعات با اقدامات اطلاعاتی خوبی که انجام دادند نسبت به شناسایی چندین باند مجرم در سطح شهرستان اقدام و موفقیت‌های خوبی حاصل شد.

وی افزود: موفقیت‌های خوبی در اجرای این طرح حاصل شد و در این طرح مجرمان، متهمان و محکومان فراری دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: در اجرای این طرح، باند چهارنفره سرقت به عنف که با ایجاد رعب و  وحشت وارد خانه‌ها شده و از منازل مردم مخصوصا خانه‌هایی که افراد سالخورده در آن زندگی می‌کردند و با راهنمایی یک خانم که از اعضای این باند بود منهدم شد و چهار نفر دستگیر شدند. متاسفانه در این باند هم افراد بومی شهرستان و هم اتباع مشارکت داشتند که دستگیر شده و به چندین فقره جرم خود اعتراف کردند و اموال مسروقه کشف شد.

سردار ناظری با بیان اینکه سرقتی که این باند انجام می‌دادند ایجاد رعب و وحشت در منازل مردم بود که پلیس با اقتدار و قاطعیت این باند را دستگیر کرد و به مقام قضایی تحویل داده خواهند شد، یادآور شد: مال‌باختگانی که در این رابطه در سطح شهرستان، این افراد یا افراد دیگری سرقت به عنفی را از منازل آنها یا جای دیگر داشتند حتما با مراجعه به پلیس آگاهی رفسنجان نسبت به شناسایی این افراد و کشف کلیه سرقتها و جرائمی که این افراد انجام دادند، کمک کنند.

وی از کشف سیم و کابل سرقتی، خودرو و موتورسیکلت در اجرای این طرح خبر داد و گفت: تعدادی اراذل و اوباش که با چاقوکشی در سطح شهر اقدام به برهم زدن نظم و امنیت شهروندان کرده بودند، دستگیر و پلیس با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمان تأکید کرد: رفسنجان جای جولان اراذل و اوباش و کسانی که بخواهند آرامش و امنیت مردم را به هم بزنند و از حاصل دسترنج مردم ارتزاق کنند، نخواهد بود و از مردم عزیز رفسنجان درخواست دارم همکاری خود را با پلیس ادامه دهند و این افراد را معرفی کنند که پلیس بتواند با آنان برخورد و در خدمت‌گذاری به مردم موفق باشد.

سردار ناظری در پایان تصریح کرد: افرادی که قصد اخلال در نظم و آرامش جامعه را داشته باشند مخصوصاً کسانی که در فضای مجازی قصد تشویش اذهان عمومی را داشته باشند یا کسانی که در سطح جامعه اقدام به چاقوکشی و ارتکاب جرائم را داشته باشند پلیس با اقتدار با آنها برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام




انهدام باند سرقت به عنف/ رفسنجان جای جولان اراذل و اوباش نیست

منبع: ایـسنا
? انهدام باند سرقت به عنف/ رفسنجان جای جولان اراذل و اوباش نیست