انهدام باند سارقان و کشف ۲۳ فقره سرقت

جانشین فرمانده انتظامی بم از انهدام باند سارقان اماکن خصوصی و کابل و سیم برق با کشف ۲۳ فقره سرقت در عملیات کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان، داریوش تاج‌آبادی جانشین انتظامی شهرستان بم گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی، سیم و کابل برق […]

جانشین فرمانده انتظامی بم از انهدام باند سارقان اماکن خصوصی و کابل و سیم برق با کشف ۲۳ فقره سرقت در عملیات کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان، داریوش تاج‌آبادی جانشین انتظامی شهرستان بم گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی، سیم و کابل برق در سطح شهرستان و خصوصا حوزه کلانتری ۱۱، موضوع در دستورکار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این زمینه با تلاش و کار شبانه‌روزی و تحقیقات گسترده پلیسی صورت گرفته از سوی مأموران کلانتری ۱۱، درنهایت عاملان این سرقت‌ها که چهار نفر از سارقان سابقه دار و دو نفر آن‌ها اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی داشتند شناسایی و طی چند عملیات در پاتوق‌های مواد مخدر دستگیر شدند.

جانشین انتظامی شهرستان بم با بیان اینکه در بازرسی از مخفی‌گاه سارقان مقادیر زیادی لوازم مسروقه شامل سیم، کابل برق و وسایل منزل کشف و ۲ مال‌خر وسایل سرقتی نیز دستگیر شدند، اظهار کرد: متهمان در تحقیقات به‌عمل‌آمده پلیس به ۲۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی به‌ویژه ساختمان‌های نیمه‌ساز در سطح شهرستان اعتراف کردند.

انتهای خبر/ بم




انهدام باند سارقان و کشف ۲۳ فقره سرقت

منبع:آرمـان
? انهدام باند سارقان و کشف ۲۳ فقره سرقت