انهدام باند سارقان قمه به دست در عملیات پلیس کرمان

کرمان – فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: اعضای باند سارقان قمه به دست و زورگیر تلفن همراه و اموال قیمتی شهروندان کرمانی دستگیر شدند. به گزارش فت فتو، سردارعبدالرضا ناظری اظهار کرد: همزمان با اجرای طرح‌های ارتقا اجتماعی پایان سال، شناسایی و دستگیری عاملان سرقت و زورگیری با بازجویی دقیق از متهمان جرایم مختلف و […]

کرمان – فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: اعضای باند سارقان قمه به دست و زورگیر تلفن همراه و اموال قیمتی شهروندان کرمانی دستگیر شدند.

به گزارش فت فتو، سردارعبدالرضا ناظری اظهار کرد: همزمان با اجرای طرح‌های ارتقا اجتماعی پایان سال، شناسایی و دستگیری عاملان سرقت و زورگیری با بازجویی دقیق از متهمان جرایم مختلف و واکاوی‌های اطلاعاتی در دستور کار پلیس سراسر استان قرار گرفته است.

وی افزود: در همین رابطه اعضای یک باند سرقت و زورگیری که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت تلفن همراه و دیگر اموال قیمتی شهروندان در نقاط مختلف شهر کرمان کرده بودند توسط مأموران کلانتری ۱۳ شناسایی و رد آنها با انجام اقدامات اطلاعاتی تا جزیره قشم زده شد.

ناظری ادامه داد: در همین راستا مأموران کلانتری ۱۳ به سرپرستی فرمانده انتظامی شهرستان کرمان ضمن هماهنگی قضائی راهی جزیره قشم شده و با اشرافیتی که بر محل تردد و حضور سارقان زورگیر داشتند موفق شدند سه عضو این باند را در حالی که درون یک فضای متروکه در کانال‌های فاضلاب مخفی شده بودند غافلگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در پی دستگیری این سه متهم، سه عضو دیگر باند سارقان زورگیر تلفن همراه در چند عملیات دیگر دستگیر شدند و تا کنون به بیش از ۶۰ مورد سرقت و زورگیری اعتراف کردند که شمار زیادی از تلفن‌های سرقتی کشف و با توجه به اینکه یک تعداد از تلفن‌ها را به مالخر مرتبط با خود در یکی از کشورهای همسایه شرقی انتقال داده اند با همکاری پلیس اینترپل در تلاش هستیم این گوشی‌های گران قیمت نیز به کشور مسترد و تحویل مالباختگان شوند.

وی با اشاره به اینکه اعضای این باند عموماً جوان و بین ۱۶ تا ۲۲ سال سن دارند، بیان کرد: این متهمان که با تهدید چاقو، قمه و حتی شمشیر، تلفن همراه و دیگر اشیای قیمتی شهروندان را با تهدید و زخمی کردن آنها به سرقت می‌بردند پس از فرار به این جزیره و مخفی شدن در یک مکان کاملاً نامشخص تصور نمی‌کردند ظرف مدت سه روز از انجام آخرین سرقت‌های خود دستگیر شوند که قطعاً چنین غافلگیری‌هایی در انتظار دیگر سارقان و مخلان نظم و امنیت خواهد بود.

کد خبر ۵۷۰۹۴۱۸




انهدام باند سارقان قمه به دست در عملیات پلیس کرمان

منبع: مــهر
? انهدام باند سارقان قمه به دست در عملیات پلیس کرمان