انقلاب امام(ره) را همانگونه که بود، معرفی کنید/ خیلی‌ها محو جلوه باطل می‌شوند

فت فتو/کرمان به اعتقاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید انقلاب امام (ره) را همانگونه که بود، معرفی کند. حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز ۱۱ مردادماه در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مهمترین وظیفه ما این است فرهنگ انقلابی که امام راحل […]

فت فتو/کرمان به اعتقاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید انقلاب امام (ره) را همانگونه که بود، معرفی کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز ۱۱ مردادماه در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مهمترین وظیفه ما این است فرهنگ انقلابی که امام راحل و یارانش به کمک مردم به پیروزی رساندند را نسل به نسل منتقل کنیم.

به گفته او، اصحاب رسانه و مطبوعات نقش حساسی در انتقال و معرفی فرهنگ انقلاب و اسلام به نسل‌های بعدی دارند.

به اعتقاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، شبهه علمی و عدم تشخیص جبهه حق و باطل از عوامل رخداد عاشورا است.

باطل از حق تغذیه می‌کند ولی با حق می‌جنگد و همه همتش از بین بردن حق است. همچنین باطل سر و صدای زیادی دارد و خیلی‌ها محو جلوه باطل می‌شوند، این بخش دیگر سخنان علیدادی‌سلیمانی در این دیدار بود.

طبق گفته امام جمعه کرمان، دشمن در فضای مجازی به شدت بر علیه ما کار می‌کند و خیلی‌ها به اسم دفاع از ارزش‌ها و مردم در زمینی قرار می‌گیرند که زمین دشمن است.

به گزارش فت فتو، حسین انجم‌شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز در این جلسه گفت: با هم افزایی بین دستگاه‌ها در طول این ۴۲ سال برنامه‌ها و مراسم‌ ملی و مذهبی به‌خوبی اجرا شده است.

او معرفی محتوای مراسم را مهمترین وظیفه این شورا دانست و بیان کرد: همه مراسم و برنامه‌های ملی و مذهبی که اجرا می‌شود، در واقع فرهنگ انقلاب اسلامی است لذا باید با تولید محتوای قوی این فرهنگ را به نسل نوجوان و جوان منتقل کنیم.

انتهای پیام




انقلاب امام(ره) را همانگونه که بود، معرفی کنید/ خیلی‌ها محو جلوه باطل می‌شوند

منبع: ایـسنا
? انقلاب امام(ره) را همانگونه که بود، معرفی کنید/ خیلی‌ها محو جلوه باطل می‌شوند