انقلاب اسلامی میراث مبعث پیامبر (ص) است

استاد دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان انقلاب اسلامی را میراث مبعث پیامبر اسلام دانست و گفت: کاروان هدایت این انقلاب در سال‌های قبل حرکت کرده و هم‌اکنون به سر منزل رسیده است. به گزارش گروه فرهنگ و سیاست پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ مصطفی هادوی‌نژاد در مراسم جشن یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه در جمع راهپیمایان اظهار کرد: […]

استاد دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان انقلاب اسلامی را میراث مبعث پیامبر اسلام دانست و گفت: کاروان هدایت این انقلاب در سال‌های قبل حرکت کرده و هم‌اکنون به سر منزل رسیده است.

به گزارش گروه فرهنگ و سیاست پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ مصطفی هادوی‌نژاد در مراسم جشن یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه در جمع راهپیمایان اظهار کرد: پیامبر (ص) در ١۴٠٠سال پیش در قالب مبعث انقلابی کرد که کاروان هدایت آن در سال‌های قبل حرکت کرد که اکنون به سرمنزل رسید.

وی بیان کرد: دشمنان صدر اسلام زمان پیامبر نمی‌خواستند صدای پیامبر به جایی برسد ولی اکنون مکتب اسلام همه جا فراگیر شده است.

هادوی‌نژاد تصریح کرد: نهال کوچک پیامبر (ص) رشد کرد و آنقدر بالنده شده است که همه انگشت به دهان مانده‌اند.

استاد دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یکی از پا جوش‌های مبعث پیامبر است، گفت: کودکانی که در پیروزی انقلاب به دنیا آمدند اکنون در آستانه به آغوش گرفتن نوه‌ها هستند و این نشان‌دهنده بالنده‌شدن انقلاب است.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب‌های عالم را از روی رهبران آن می‌شناسند، خاطرنشان کرد: از روز اول انقلاب شمشیر را روی ما کشیدند هم غرب و هم شرق چون احساس خطر کردند، هشت سال دفاع مقدس و انواع فتنه‌ها را به ما تحمیل کردند.

هادوی‌نژاد بیان کرد: دشمنان خیال کردند امام راحل اگر از بین ما برود کار انقلاب تمام است اما بلافاصله رهبر بعد انتخاب شد و به گفته دشمنان امام خامنه‌ای همان خمینی سابق است.

وی با تأکید بر اینکه جوانان باید تاریخ مملکت را بخوانند و بدانند امام راحل چه کسی بود و انقلاب چه دستاوردها داشته و امنیت موجود مدیون چیست؟ گفت: با ایستادگی مردی چون حاج‌قاسم سلیمانی که حتی از زائرانش هم هراس دارند این انقلاب به اوج خود رسیده است به‌طوری‌که در علم و فناوری در اوج تحریم‌ها، سرآمد جهان هستیم.

استاد دانشگاه ولیعصر(عج) عنوان کرد: سختی‌ها، کاستی‌ها و کمبودهایی در انقلاب و مملکت وجود دارد اما یادمان نرود که این انقلاب ثمره خون هزاران شهید است.

وی در پایان با اشاره به اینکه انتخابات نزدیک است بر ضرروت نگاه ویژه به انتخاب اصلح، خاطر نشان کرد: باید در انتخاب نامزد اصلح شاخص‌ها را در نظر بگیریم تا فرد مومن و شایسته به مجلس راه یابد.

انتهای خبر/ مرادی

منبع: خانه خشتی




انقلاب اسلامی میراث مبعث پیامبر (ص) است

منبع:آرمـان
? انقلاب اسلامی میراث مبعث پیامبر (ص) است