کل اخبار 110992 اخبار امروز : 88
  • تاریخ : یکشنبه - ۹ - اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 - April - 2024
  • ساعت :

    انقلاب اسلامی خودباوری را در دانش‌آموزان عشایر به وجود آورد

    عشایری (نذیر کرمان) – مدیر دبیرستان نرجس خاتون شهرستان بافت با اشاره به پیشرفت‌های آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان عشایر عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران، خوباوری، اعتماد به نفس و جرات‌ورزی را در دانش‌آموزان عشایر به وجود آورد. معصومه ابراهیم‌پور که خود از دانش‌آموزان عشایر سال‌های گذشته است در گفت‌وگو با نذیر کرمان بیان کرد: «به […]

    عشایری (نذیر کرمان) – مدیر دبیرستان نرجس خاتون شهرستان بافت با اشاره به پیشرفت‌های آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان عشایر عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران، خوباوری، اعتماد به نفس و جرات‌ورزی را در دانش‌آموزان عشایر به وجود آورد.

    معصومه ابراهیم‌پور که خود از دانش‌آموزان عشایر سال‌های گذشته است در گفت‌وگو با نذیر کرمان بیان کرد: «به خود افتخار می‌کنم که در سیاه‌چادر عشایر منطقه دمکوه گوشک شهرستان بافت، تربیت شده‌ام.»

    وی با بیان اینکه بنده ۲۱ سال سابقه فعالیت در آموزش و پرورش دارم و داری مدرک لیسانس زبان انگلیسی هستم، اظهار کرد: «۵ سال ابتدای کارم را معلم عشایر کوچ‌رو بودم که به فاصله ۷۰۰ کیلومتر از شهرستان بافت استان کرمان تا استان هرمزگان کوچ می‌کردند و همواره سختی‌های این مسیر را به خاطر عشق خودم به دانش‌آموزان عشایر تحمل می‌کردم. بعد از ۵ سال سابقه تدریس در مدارس عشایری به مدت ۷ سال مدیریت دبیرستان عشایری شبانه‌روزی کوثر شهرستان بافت را عهده‌دار شدم.»

    ابراهیم‌پور افزود: «بعد از آن ۸ سال به عنوان سرپرست شب دبیرستان عشایری سیرجان فعالیت کردم و هم‌اکنون عهده‌دار مدیریت دبیرستان عشایری شبانه‌روزی نرجس خاتون بافت هستم که امیدوارم بتوانم در این جایگاه به همنوعان عشایرم، خدمات در شان آن‌ها را داشته باشم.»

    مدیر دبیرستان نرجس خاتون شهرستان بافت با اشاره به سخن رئیس‌جمهوری مبنی بر اینکه «ایران قوی بدون تعلیم و تربیت قوی قابل تصور نیست، گفت: «خداوند را سپاسگزارم که در شغل شریف معلمی هستم و امیدوارم بتوانم قدر این جایگاه ارزشمند را همواره بدانم. در هر جامعه‌ای که معلم از شان و و جایگاه بالایی برخوردار باشد، بی‌شک آن جامعه از رشد و تعالی برخوردار خواهد بود؛ چرا که معلمی، شغل نیست بلکه عشق و ایثار و ازخودگذشتگی است و معلمان، افسران سپاه پیشرفت هستند.»

    وی ضمن قدردانی از عملکرد دولت سیزدهم در اجرای طرح رتبه‌بندی فرهنگیان بیان کرد: «اجرای این طرح، انگیزه فراوان صلاحیت حرفه‌ای در معلمان ایجاد کرده است. زیرا یک معلم می‌خواهد در حرفه خودش بهترین باشد؛ مثلا تدریس خوب و مدیریت خوب که خروجی این کار، افراد شایسته و لایق برای آموزش و پرورش است.»

    ابراهیم‌پور با اشاره به توسعه و پیشرفت آموزش و پرورش و مدارس عشایری بعد از انقلاب اسلامی گفت: در دوران جمهوری اسلامی علی‌رغم دشمنی‌های استکبار جهانی در عرصه‌های آموزشی و پرورشی، پیشرفت‌های زیادی داشته‌ایم.»

    وی افزود: «آموزش و پرورش، هزاران معلم و دانش‌آموز شهید تقدیم انقلاب کرده که این روحیه شهادت‌طلبی در نوع خودش بی‌نظیر است. ساختار آموزشی تحت عنوان سند تحول بنیادین که هدفش تربیت نسل مؤمن و انقلابی است در نوع خود کم‌نظیر است و اجرای مواد این سند به نحو احسن، تحولی اساسی در بزرگترین نهاد تعلیم و تربیت کشور ایجاد کرده است.»

    ابراهیم‌پور خاطرنشان کرد: «پوشش تحصیلی دانش آموزان مناطق محروم عشایری بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، رشد چشمگیری داشت که موجب تقویت خودباوری و اعتماد به نفس در دانش‌آموزان عشایری شد و این فرصت را به آن‌ها داد تا به همه مرزهای دانش بشری ورود کنند و به خودکفایی برسند.»

    این معلم عشایر، موفق به کسب عناوین و رتبه‌های متعددی شده که می‌توان به مدیر برتر منطقه‌ای در سال ۹۱، کسب رتبه برتر کشوری پرسش مهر در سال ۹۲، رتبه برتر طرح تعالی مدیریت مدرسه در سال ۹۴ و سرپرست شب برگزیده عشایری استان در سال ۹۶ اشاره کرد.




    انقلاب اسلامی خودباوری را در دانش‌آموزان عشایر به وجود آورد

    منبع: پــانا
    ? انقلاب اسلامی خودباوری را در دانش‌آموزان عشایر به وجود آورد

    نوشته های مشابه

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه
    19 - اسفند - 1402

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه

    موجی از گزارش‌ها و اعتراضات شهروندان در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در استان کرمان، نشان از نارضایتی گسترده نسبت به نحوه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد.

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد
    30 - بهمن - 1402

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد

    بم (نذیر کرمان) – مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم از برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد. حسین الله‌آبادی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: قرآن، تنها کتابی است که از زمان نزول تاکنون دستخوش تغییر نشده و هرکس که برای احیای فرهنگ قرآنی تلاش […]

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است
    28 - بهمن - 1402

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است

    کرمان (نذیر کرمان) – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به جایگاه والای جانبازان نزد پروردگار گفت: ایثارگران و جانبازان برای جهاد در راه خدا از مال و جان خود می‌گذرند. مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز با […]

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم
    27 - بهمن - 1402

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    کرمان (نذیر کرمان) – مردم عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان استان کرمان همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی ۲۲ بهمن را برگزار کردند. راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم منبع: پــانا ? راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    google-site-verification=LpVT_XOmM0mXIQSH9gdbeL6NcB6rRetHYPJ3RBKu11A