انقلاب اسلامی تکه ای از طلا است

احمد بدرابادی گفت : اگر بخواهیم دستاوردهای ۴۳سال انقلاب اسلامی رو بیان کنیم قابل قیاس با تمام حکومت شاهنشاهی با قدمت ۲۵۰۰سال نیست . به گزارش فت فتو، فرمانده بسیج سپاه ناحیه مقاومت بم احمد بدرابادی در گفتگو با خبرنگار ما  ایام دهه فجر و اغاز ۴۳ سال حکومت انقلاب اسلامی را به مردم شریف […]

احمد بدرابادی گفت : اگر بخواهیم دستاوردهای ۴۳سال انقلاب اسلامی رو بیان کنیم قابل قیاس با تمام حکومت شاهنشاهی با قدمت ۲۵۰۰سال نیست .

به گزارش فت فتو، فرمانده بسیج سپاه ناحیه مقاومت بم احمد بدرابادی در گفتگو با خبرنگار ما  ایام دهه فجر و اغاز ۴۳ سال حکومت انقلاب اسلامی را به مردم شریف شهرستان بم تبریک گفت .

احمد بدرابادی گفت : اگر بخواهیم دستاوردهای ۴۳سال انقلاب اسلامی رو بیان کنیم قابل قیاس با تمام حکومت شاهنشاهی با قدمت ۲۵۰۰سال نیست.

وی بیان کرد : یک حکومت با خواست مردم رفت و انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام ره به وجود امد و این انقلاب با یک فکر اسلامی و فکر دینی پا به عرصه ظهور گذاشت

بدرابادی اعلام کرد :انقلاب اسلامی تکه ای از طلا است در جمعیت حدودا ۳۰ میلیونی در اوایل انقلاب حدودا  ۱۲میلیون بیسواد ما در ایران داشته ایم.

وی تصریح کرد :یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی مباحث علمی و فناوری و دانشگاهی و نظامی است و  امروزه ما در جایگاه بالایی در همه عرصه ها قرار گرفته ایم.

بدرابادی اظهار کرد :بخش عظیمی از کادر درمان در شهرستان بم در ۴۰ سال گذشته از کشورهای هند و پاکستان بوده اند اما امروزه بالای ۹۰ درصدد کادر درمان ما از جوانان شهرستان بم هستند.

انتهای پیام /بم

 




انقلاب اسلامی تکه ای از طلا است

منبع:آرمـان
? انقلاب اسلامی تکه ای از طلا است