انقلاب اسلامی ایران همچنان بر تحولات منطقه‌ای و جهانی تاثیرگذار است

فت فتو/کرمان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان در پیامی با گرامیداشت ۱۲ بهمن سالروز تاریخی ورود حضرت امام(ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی را واقعیتی مقتدر و منحصر به فرد در نظام بین‌الملل دانستند که همچنان بر تحولات منطقه ای و جهانی تاثیرگذار است. […]

فت فتو/کرمان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان در پیامی با گرامیداشت ۱۲ بهمن سالروز تاریخی ورود حضرت امام(ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی را واقعیتی مقتدر و منحصر به فرد در نظام بین‌الملل دانستند که همچنان بر تحولات منطقه ای و جهانی تاثیرگذار است.

به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان متن پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی و علی زینی‌وند به شرح زیر است :

«” بسم الله الرحمن الرحیم “

انقلاب اسلامی ایران به عنوان نقطه آغاز خیزش بیداری اسلامی، شروع دوره جدیدی از ظهور جنبش های اصیل و ناب اسلامی را برای جهان اسلام نوید داده و پیروزی برجسته ترین حرکت اسلامی، سایر حرکتهای اسلامی در جهان اسلام را به تکاپو واداشت. 

انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)، امیدهای از دست رفته را بازگرداند و به یکباره معادلات قدرت های بزرگ جهانی را برهم زد و منشأ دگرگونی در موازنه قدرت گردید و امروزه جمهوری اسلامی به واقعیتی مقتدر و منحصر به فرد در نظام بین‌الملل تبدیل شده است.
حضرت امام خمینی(ره) با اندیشه های بلند الهی و تلاشهای صادقانه خویش مسیر تاریخ را دگرگون کرد و سرمنشا تحولات عظیمی درایران و جهان گردید. او نمونه انسان کامل و شخصیتی جامع است که یکی ازاصیلترین انقلابهای تاریخ را به پیروزی رساند و نظامی بی بدیل را پایه ریزی و رهبری نمود. 
فرا رسیدن ۱۲ بهمن ماه سالروز بازگشت تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به وطن، یادآور ؛ عظمت، اقتدار و حماسه ملت با پیروی از رهنمودهای معمارکبیر انقلاب و فروریختن ابهت پوشالی طاغوت است.
ایام‌الله دهه مبارک فجر فرصتی است که ضمن مرور آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی، راهی که پیموده‌ایم را ارزیابی و ضعف‌های احتمالی را برطرف کنیم و به بهانه هر سالگرد پیروزی به آرمان‌های انقلاب برگردیم و اجازه ندهیم از اهداف اساسی خارج شوند. بدون تردید بهترین سندی که هم ارزیابی دقیقی از چهار دهه انقلاب اسلامی داشته و هم نقاط قوت و ضعف را برشمرده و هم بر مبنای آسیب‌شناسی عالمانه چله بعدی انقلاب را ترسیم کرده است، بیانیه گام دوم ابلاغی ازسوی مقام معظم رهبری( مدظله العالی) است.
اینجانبان با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و گرامیداشت سالروز ورود افتخارآمیز امام راحل به کشور، از مردم ولایتمدار و انقلابی استان کرمان، سرزمین تدوین پایه های انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، دیار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می خواهیم باتکیه بر دینداری، ولایتمداری، همدلی و همراهی با دولت، تداوم پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را میسر سازند و نشان دهند توطئه ها و دسیسه های دشمنان و بدخواهان در ۴۳ سال گذشته و تحریم های ظالمانه هرگز نتوانسته است خللی در عزم و اراده ملت ایران در ادامه مسیر انقلاب و دستیابی به اهداف متعالی آن وارد نماید.
از درگاه ایزد منان تداوم توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سربلندی و عزت مردم دلاور و فهیم استان کرمان را مسألت داریم.

حسن علیدادی سلیمانی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان

علی زینی‌وند
استاندار کرمان»

انتهای پیام




انقلاب اسلامی ایران همچنان بر تحولات منطقه‌ای و جهانی تاثیرگذار است

منبع: ایـسنا
? انقلاب اسلامی ایران همچنان بر تحولات منطقه‌ای و جهانی تاثیرگذار است