انقلاب اسلامی ایران صرفاً یک انقلاب سیاسی نبود

فت فتو/کرمان امام جمعه رفسنجان گفت: انقلاب اسلامی انقلابی صرفا سیاسی نبود که رژیم ستمشاهی را منقرض کند و حاکمیت دیگری را بر پا کند بلکه انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجرایی، اعتقادی و خدمت به مردم خدمات فراوانی انجام داده است. به گزارش فت فتو، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان در […]

فت فتو/کرمان امام جمعه رفسنجان گفت: انقلاب اسلامی انقلابی صرفا سیاسی نبود که رژیم ستمشاهی را منقرض کند و حاکمیت دیگری را بر پا کند بلکه انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجرایی، اعتقادی و خدمت به مردم خدمات فراوانی انجام داده است.

به گزارش فت فتو، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با تبریک چهل و سه سالگی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ۲۲ بهمن سالروز سقوط یک دولت ظالم و ستمگر و بیشترین جلوه آن فروپاشی و انقراض حکومت شاهنشاهی در ایران بود که بعدا زمینه استقرار نظام اسلامی فراهم شد است. این مردمان در مقابل دنیای استکبار ایستادند و از عزت و سربلندی و استقلال این کشور دفاع کردند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را به‌عنوان یک فریضه فوری مطرح فرمودند؛ بدین معنا که روایت صحیح پیشرفت‌ها و خدماتی که نظام در طول این چهل و سه سال انجام داده باید صورت گیرد.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: انقلاب اسلامی انقلابی صرفا سیاسی نبود که رژیم ستمشاهی را منقرض کند و حاکمیت دیگری را بر پا کند بلکه انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجرایی، اعتقادی و خدمت به مردم خدمات فراوانی انجام داده و از اول انقلاب تاکنون زیر سنگین‌ترین فشارهای تحریمی و هشت سال جنگ توانست این خدمات را انجام دهد.

عسکری با بیان اینکه ایران اسلامی امروز در زمینه های زیادی پیشرفت کرده است، افزود: ایران بزرگترین شبکه گاز طبیعی دنیا را دارد که در هیچ جای دنیا نداریم که ۹۸ درصد مردم شهر و ۸۴ درصد روستاها از گاز طبیعی برخوردار باشند.

امام جمعه رفسنجان عنوان کرد: در اردیبهشت سال ۵۷ تولید برق در ایران ۲۵۰۰ مگاوات بود و روستاها اکثرا فاقد برق بودند الان ۴۱ هزار مگاوات برق تولید می‌شود که بیش از ۱۶.۵ برابر نسبت به اول انقلاب است و ۱۰۰ درصد جمعیت شهری ما و تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار از نعمت برق برخوردارند.

عسکری با اشاره به اینکه برخی دنبال سیاه‌نمایی و ناامیدکردن مردم هستند و فقط ضعف‌ها را مطرح می‌کنند، تصریح کرد: بعد از جنگ جهانی دوم فقط ایران توانست جلوی آمریکا بایستد، پایگاه عین‌الاسد را موشک‌باران کرد و آمریکایی‌ها جرأت نکردند هیچ غلطی کنند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: رسانه‌های اسرائیل اذعان می‌کنند که این رژیم اکنون نفس‌های آخر خود را می‌کشد؛ گواهی فوت آن امضا شده و تنها بحث زمان مطرح است که دفن شود، یکی از فرماندهان ارتش اسرائیل می گوید «شاید بتواند دو ساختمان را در غزه تخریب کند اما نمی‌تواند نابودی اسرائیل را از درون متوقف کند» و خودشان برای نابودی خودشان لحظه‌شماری می‌کنند.

وی در ادامه همچنین از آماده‌شدن ۱۵۰ سری جهیزیه برای نوعروسان رفسنجانی خبر داد و گفت: تا پایان سال ۵۰ سری جهیزیه دیگر هم آماده و به این نوعروسان اهدا خواهد شد.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به شیوع امیکرون در کشور و شرایط کرونایی قرمز شهرستان، بر دریافت نوبت سوم واکسن کرونا تأکید کرد.

انتهای پیام




انقلاب اسلامی ایران صرفاً یک انقلاب سیاسی نبود

منبع: ایـسنا
? انقلاب اسلامی ایران صرفاً یک انقلاب سیاسی نبود