انقلاب اسلامی ایران تداوم خط مستقیم نبوی است

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حقیت انقلاب اسلامی ایران اسلام خواهی است و این انقلاب تداوم خط مستقیم نبوی است. به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی فت فتو، حجت الاسلام امان‌الله علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در جمع راهپیمایان شهرستان رودبار جنوب ضمن تبریک یوم الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: […]

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حقیت انقلاب اسلامی ایران اسلام خواهی است و این انقلاب تداوم خط مستقیم نبوی است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی فت فتو، حجت الاسلام امان‌الله علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در جمع راهپیمایان شهرستان رودبار جنوب ضمن تبریک یوم الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: حماسه ی حضور نشان پیوند ناگسستنی بین ملت و انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی همه ملت‌ها را از ظلمت به سوی نور هدایت کرد.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران تداوم خط مستقیم نبوی است.

حجت الاسلام امان الله علیمرادی با بیان اینکه رژیم آمریکا و صهیونیسم پایه فکریشان ظلم است، گفت: این انقلاب آغاز افول جهانخواران خواهد بود.

وی افزود: این انقلاب بعث نبوی را دنبال کرده است و بشریت را از سوی ظلمت ها به نور رسانده است و در واقع بیست ودوم بهمن، روزی است که خروج ملت ها از سوی ظلمت به نور رسیده است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: بیست ودوم بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و روز نزول رحمت و استجابت دعاست.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی با بیان اینکه حقیقت انقلاب، اسلام خواهی است، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران امید مستضعفان جهان و هدیه‌ای الهی است که راه‌های ترقی را طی می کند.

وی در پایان از حضور دوست شاد کن و دشمن مایوس مردم قدر دانی کرد و افزود: مردم و مسئولین به فضل پرودگار تمام همت خود را به کار می‌گیرند تا عدالت بر قرار باشد و جان برکفان انقلاب راضی باشند.

انتهای خبر/پ




انقلاب اسلامی ایران تداوم خط مستقیم نبوی است

منبع:آرمـان
? انقلاب اسلامی ایران تداوم خط مستقیم نبوی است