انقلاب اسلامی ایران برگفته از نهضت عاشورا و همه مکلف به حفظ آن هستیم

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: انقلاب اسلامی ایران با تاسی از نهضت عاشورایی امام حسین (ع) به پیروزی رسید و همه مکلف به حفظ آن هستیم. به گزارش فت فتو؛ سردار عبدالرضا ناظری در نشست هماهنگی و برنامه ریزی مجالس و محافل حسینی در ایام محرم و صفر در جمع مسئولان هیئت‌های مذهبی شهرستان کرمان و […]

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: انقلاب اسلامی ایران با تاسی از نهضت عاشورایی امام حسین (ع) به پیروزی رسید و همه مکلف به حفظ آن هستیم.

به گزارش فت فتو؛ سردار عبدالرضا ناظری در نشست هماهنگی و برنامه ریزی مجالس و محافل حسینی در ایام محرم و صفر در جمع مسئولان هیئت‌های مذهبی شهرستان کرمان و روسای کلانتری مرکز استان اظهار داشت: امنیت ایام محرم به ویژه تاسوعا و عاشورا از وظایف نیروی انتظامی است و این نیرو با تمام وجود در پی امنیت و آرامش هیات های مذهبی در برگزاری عزاداری ها و برنامه های مذهبی استان است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در سخت ترین ماموریت ها همچون وقوع سیلاب ها، زلزله و در صورت وقوع هرگونه ناامنی در خط مقدم حضور دارد افزود:ماموریتی که در تاسوعا و عاشورای حسینی انجام میدهیم به دلیل آنچه که از کودکی در آغوش مادرانمان و در دوران طفولیت در دست پدرانمان کنار منبر آقا اباعبدالله الحسین(ع)آموختیم و به دلیل آنچه در وجود ما نهادینه شده، برای ما نه تنها سختی ندارد بلکه این ماه وجود ما را به وجد می آورد و صدها آورده دارد.

وی در ادامه بیان داشت: حضور پلیس در کنار عزاداران حسینی یک حلاوتی  در تک تک سلول های وجودی همه ما فرزندان ایران اسلامی است و نام آقا اباعبدالحسین(ع) و نام حضرت ابوالفضل عباس وجود ما را به وجد می آورد و تلاش می کنیم یک ذره از این هزاران ارزش معنوی که به همت شما عزیزان در فضای ایران اسلامی ساری و جاری می شود یک برداشت کوچک داشته باشیم.

سردار ناظری با اشاره به اینکه حتی اگر گرد و غبار کار مسئولان هئیت های مذهبی و عزاداران حسینی روی لباس ما بنشیند ما را بیمه خواهد کرد افزود: پلیس با تمام توان در این ایام برابر ابلاغیه ستاد کرونا و همراستا با سازمان تبلیغات در کنار عزیزان و مسئولان هیئت های مذهبی، خدمتگذار عزادارن حسینی است و همیاران محرم به عنوان معتمدترین افراد باید با پلیس مشارکت داشته باشند تا با تلاش همیارن محرم یک امنیت مردمی ایجاد کنیم و البته به همیاران محرم در طول سال نیز برای امنیت پایدار نیاز داریم .

در پایان این همایش فرمانده انتظامی استان و سپس امام جمعه کرمان نیز در سخنانی ضمن جمع بندی نقطه نظرات و موضوعات مطرح شده این نشست برخی از مهمترین رویکردهای مورد نظر در زمینه پیاده سازی فرهنگ ناب امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را تشریح و بر ایفای نقش سایر نهادها و دیگر متولیان امر در حوزه ترویج این آموزه مهم دینی تاکید کردند.



منبع:بــرنا
?
انقلاب اسلامی ایران برگفته از نهضت عاشورا و همه مکلف به حفظ آن هستیم