انقلاب اسلامی، ثمره مقاومت و ایستادگی ملت ایران است

مسئول نمایندگی ولی فقيه در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه هرمزگان گفت: انقلاب اسلامی، ثمره مقاومت ملت ایران است که با مقاومت و ایستادگی نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ حجت‌الاسلام حمید برآهویی مسئول مسئول نمایندگی ولی فقيه در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه هرمزگان در اجتماع بزرگ […]

مسئول نمایندگی ولی فقيه در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه هرمزگان گفت: انقلاب اسلامی، ثمره مقاومت ملت ایران است که با مقاومت و ایستادگی نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ حجت‌الاسلام حمید برآهویی مسئول مسئول نمایندگی ولی فقيه در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه هرمزگان در اجتماع بزرگ مردم رودبار جنوب در راهپیمایی ۲۲بهمن اظهار کرد: یوم‌الله ۲۲ بهمن خروش ملتی ستم دیده و رنج کشیده از ظلم و فساد است.

وی ادامه داد: ۲۲ بهمن در واقع روز پیروزی و مجاهدت مجاهدانی است که ما اقتدار و امنیت را مرهون آن‌ها هستیم.

حجت‌الاسلام برآهویی بیان کرد: بهمن در واقع ماه تقابل جبهه حق و جبهه کفر جهانی بود، بهمن ماه نه فقط ریشه ظلم و فساد بلکه ریشه رژیم مفلوک و خار پهلوی را خشکاند.

مسئول نمایندگی ولی فقيه در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه هرمزگان گفت: انقلاب اسلامی، ثمره مقاومت ملت ایران است که با مقاومت و ایستادگی نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کردند.

وی تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب ستون‌ها و ریشه‌ قدرت‌های پوشالی و شیطانی در عالم را لرزاند.

مسئول نمایندگی ولی فقيه در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه هرمزگان، خاطر نشان کرد: ما تاثیر قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران و قدرتمند شدن جریان حق را در عالم داریم می‌بینیم و باید قدر بدانیم.

وی عنوان کرد: وظیفه و رسالت ما پاسداری از این انقلاب است، که پوزه استکبار را به خاک مالیده است و ما تاپایان نابودی کفر دست از مبارزه بر نخواهیم کشید.

حجت‌الاسلام برآهویی اظهار کرد: حاج قاسم‌ها و ابومهدی‌ها را انقلاب اسلامی تربیت کرده که در هر گوشه‌ای تقابلی پیش میاد دشمن را نابود می‌کند و عاشورایی حرف می‌زنند و در صحنه عمل می‌کنند.

وی افزود: راز ماندگاری انقلاب این است که نباید به وعده‌های شیطانی دشمن دل بست نباید از قدرت پوشالی دشمن ترسید. لذا نصرت و مدد الهی منوط به ایستادن ما در راه انقلاب است اگر می‌خواهیم امداد الهی نصیب ما شود باید در برابر کفر باایستیم.

حجت‌الاسلام برآهویی با بیان اينکه نباید از طاغوت ترسید و از قدرت زر و زور آن ترسید، گفت: چون ما خدا را داریم باید بر خدا توکل کرد و مقاومت ما توکل و توسل پایه است که باید از آن مراقبت کرد.

وی با بيان اينکه تنها انقلابی که تا الان ضره‌ای در آن خلل وارد نشده انقلاب اسلامی ایران است، افزود: استقلال آزادی، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را داریم می‌بینیم، امروز زیر سایه ولایت در تمامی حوزه‌ها مقتدر هستیم.

 مسئول نمایندگی ولی فقيه در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه هرمزگان، تصریح کرد: امنیت و اقتدار از برکات مقاومت و ایستادگی است، انقلاب ما را آقای خودمان کرد و به برکت حضور مردم حماسه‌ای بی‌نظیر را در انتخابات مجلس خبرنگان رهبری و مجلس شورای‌ اسلامی رقم خواهیم زد.

وی افزود:خرد و قدرت اجتماعی مردم برای دشمن خطرناک است و از آن می‌ترسد و وحدت مردم را می‌خواهد از بین ببرد.

منبع: رودبار ما

انتهای خبر/پورحیدر 




انقلاب اسلامی، ثمره مقاومت و ایستادگی ملت ایران است

منبع:آرمـان
? انقلاب اسلامی، ثمره مقاومت و ایستادگی ملت ایران است