انفجار خودروی حامل بنزین قاچاق در کرمان

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، ابراهیم بابایی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از انفجار خودروی حامل بنزین قاچاق در کرمان خبر داد و اظهار داشت: یک خودرو پژو حامل مقادیر زیادی بنزین قاچاق در بزرگراه امام خمینی (ره) شهر کرمان […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، ابراهیم بابایی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از انفجار خودروی حامل بنزین قاچاق در کرمان خبر داد و اظهار داشت: یک خودرو پژو حامل مقادیر زیادی بنزین قاچاق در بزرگراه امام خمینی (ره) شهر کرمان پس از انفجار در آتش سوخت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان افزود: حجم بالای سوخت و حرارت بسیار زیاد ناشی از انفجار آن، علاوه بر سوختن خودرو به چهار اصله درخت در محل نیز خسارت وارد کرد.

وی افزود: این حادثه ساعت سه بامداد امروز اتفاق افتاد و به علت حجم و وسعت زیاد آتش‌سوزی، سه دستگاه خودرو آتش‌نشانی از سه ایستگاه برای مهار آتش به محل حادثه اعزام شدند.

بابایی با اشاره به اینکه امدادگران چند ساعت مشغول مهار آتش و عملیات امداد و نجات در این حادثه بودند، ادامه داد: این حادثه مصدوم و خسارت جانی در پی نداشت و فقط خسارت مالی برجا گذاشته است.

انتهای پیام/۵۱۱/




انفجار خودروی حامل بنزین قاچاق در کرمان

منبع: تسنــیم
? انفجار خودروی حامل بنزین قاچاق در کرمان