انعقاد تفاهم‌نامه همکاری هلال‌احمر با هیئت هاکی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر با هیئت هاکی استان کرمان خبر داد.  به گزارش نذیر کرمان، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، سرپرست و اعضای هیئت هاکی استان، معاون امور جوانان و رئیس اداره پیش دبستانی و […]

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر با هیئت هاکی استان کرمان خبر داد.

 به گزارش نذیر کرمان، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، سرپرست و اعضای هیئت هاکی استان، معاون امور جوانان و رئیس اداره پیش دبستانی و دانش آموزی در محل جمعیت هلال احمر استان کرمان برگزار شد.

رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به ظرفیت‌های معاونت امور جوانان در خصوص علاقه مندی اعضا در سراسر استان کرمان گفت: برای استفاده از این ظرفیت‌ها، جذب و استعدادیابی جوانان علاقه‌مند با هیئت هاکی، تفاهم نامه همکاری امضا شد.

او افزود: طبق بند‌های این تفاهم‌نامه، از این پس، اعضای جوانان می‌توانند از امکانات و تجهیزات ورزشی و همچنین دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری در درجات مختلف که برای توانمندسازی و شکوفایی استعداد‌ها برگزار می‌شود، بهره‌مند شوند.

فلاح بیان کرد: کمک به ارتقای سرمایه اجتماعی با استفاده از ظرفیت‌های متقابل و مشارکت‌های اجتماعی و انجام اقدامات مشترک برای افزایش همکاری مشترک و به کارگیری توانمندی‌ها و بهره گیری از ظرفیت‌های علمی، تخصصی و امکانات طرفین در راستای ماموریت‌ها به منظور ارائه خدمات انسان دوستانه و اجتماعی از اهداف این تفاهم نامه است.

هاکی یک ورزش گروهی، مبتنی بر تلاش برای گرفتن توپ یا زدن توپ به دروازه تیم مقابل با چوب‌های منحنی روی سطحی لغزنده است. انواع هاکی را می‌توان به ۳ دسته: هاکی روی چمن، هاکی روی یخ و هاکی اسکیت تقسیم کرد.




انعقاد تفاهم‌نامه همکاری هلال‌احمر با هیئت هاکی

منبع:یـزدان کـرمان
? انعقاد تفاهم‌نامه همکاری هلال‌احمر با هیئت هاکی