انسجام نیروهای انقلابی رسانه‌ها افزایش یابد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه خانه مطبوعات برای بررسی مشکلات صنفی رسانه‌ها مرجعیت دارد، گفت: پیشنهاد ما ایجاد انسجام بین نیروهای انقلابی رسانه با محوریت بسیج رسانه است. به گزارش نذیر کرمان، محسن روحی در نشست با هیأت اندیشه‌ورز بسیج رسانه کرمان و مدیران خبرگزاری‌های استان به مناسبت سالروز شهادت […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه خانه مطبوعات برای بررسی مشکلات صنفی رسانه‌ها مرجعیت دارد، گفت: پیشنهاد ما ایجاد انسجام بین نیروهای انقلابی رسانه با محوریت بسیج رسانه است.

به گزارش نذیر کرمان، محسن روحی در نشست با هیأت اندیشه‌ورز بسیج رسانه کرمان و مدیران خبرگزاری‌های استان به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار غلامرضا رهبر و تأسیس بسیج رسانه، با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای حادثه تروریستی کرمان و با بیان اینکه خانه مطبوعات برای بررسی مشکلات صنفی رسانه‌ها مرجعیت دارد، گفت: بعضی از این مشکلات صنفی نیست و ما در حد توان خود برای حل آن‌ها تلاش می‌کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، اظهار کرد: کرمان استانی است که بیشترین جلسات را با معاونت‌های مطبوعاتی وزارتخانه تشکیل داده و حتی یک جلسه با حضور معاون رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود. بعضی از مشکلات قابل حل نیست و نگاه وزارتخانه بر این است که رسانه‌ها برای رشد و رفع مشکلات خود تلاش کنند.

وی با اشاره مبالغی که به عنوان یارانه در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد، افزود: افزایش تعداد رسانه‌ها راهکار مناسبی نیست و کیفیت کار رسانه‌ها باید افزایش یابد لذا پیشنهاد ما ایجاد انسجام بین نیرو‌های انقلابی رسانه با محوریت بسیج رسانه است تا مشکلات احصا و برای راهبری بهتر رسانه‌ها تبادل نظر صورت گیرد.

روحی با اشاره به حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان و لزوم توجه رسانه‌ها به مرجعیت خبر در موارد بحران، خاطر نشان کرد: نیازمند کمک رسانه‌ها در موضوعات مختلف هستیم و آماده شنیدن نظرات و دغدغه رسانه‌ها هستیم و برای حل این دغدغه‌ها تا حد توان تلاش می‌کنیم.




انسجام نیروهای انقلابی رسانه‌ها افزایش یابد

منبع: تــابناک
? انسجام نیروهای انقلابی رسانه‌ها افزایش یابد