اندیشه و مکتب سردار سلیمانی محور عمل‌گرایی مسئولان قرار گیرد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در نخستین جلسه مشترک ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی در کشور با ستاد مکتب حاج قاسم در استان کرمان با بیان اینکه باید با تلفیق گذشته و حال اندیشه شهید سلیمانی را عملیاتی کنیم، گفت: این مکتب باید محور عمل‌گرایی مسئولان قرار بگیرد. به گزارش فت فتو از کرمان، نخستین […]

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در نخستین جلسه مشترک ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی در کشور با ستاد مکتب حاج قاسم در استان کرمان با بیان اینکه باید با تلفیق گذشته و حال اندیشه شهید سلیمانی را عملیاتی کنیم، گفت: این مکتب باید محور عمل‌گرایی مسئولان قرار بگیرد.

به گزارش فت فتو از کرمان، نخستین جلسه مشترک ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی در کشور با ستاد مکتب حاج قاسم در استان به منظور هماهنگی برگزاری دومین سالروز شهادت سردار دلها با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، دبیر ستاد برگزاری دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و دبیر ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی، زینب سلیمانی، استاندار کرمان و فرمانده سپاه ثارالله استان و جمعی از مسئولان امروز ۱۰ آبان‌ماه در ستاد سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد.

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: شهید سلیمانی محور وحدت جهان اسلام و وحدت کشور ایران است. نگاه ‌و بیعت ما نسبت به این شهید کم نظیر و پرافتخار جهان اسلام نگاه مرید و مرادی و شاگرد و استادی است که از دوران دفاع مقدس نهادینه شد و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم تندیس ادب، اخلاص و عرفان بود، بیان کرد: شهید امروز صاحب مکتب است و این مکتب باید محور عمل‌گرایی مسئولان قرار بگیرد و تلاش ما مخابره کردن اندیشه زیبای این مرد بزرگ است که عمل زیبا را به دنبال داشت.

معروفی تصریح کرد: نباید اندیشه سردار سلیمانی را در گذشته رها کرد و یا در حال محدود کرد بلکه باید با تلفیق گذشته و حال اندیشه شهید سلیمانی را عملیاتی و آینده را که همان مصونیت انقلاب اسلامی است ترسیم کنیم و این با عملیاتی کردن اندیشه حاج قاسم امکان پذیر است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر این امر که بزرگترین شخصیت فرهنگی جهان اسلام شهید سلیمانی است زیرا او نگاه را به جهان اسلام شیعه و ایرانی تغییر داد، گفت:  شهید سلیمانی خود را سپر بلای حفظ ناموس اهل بیت(ع) و ایران کرد و ما به‌عنوان بچه‌های حاج قاسم خانواده شهید سلیمانی را ناموس ایران می‌دانیم و برای آن جان و آبرو می‌گذاریم.

وی بیان اینکه بنیاد شهید سلیمانی با فلسفه ترویج فرهنگ و آرمان ایجاد شده است و ما مؤظف هستیم این بنیاد را با تمام توان پشتیبانی کنیم، به بیان برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دومین سالگرد شهادت سردار دلها پرداخت و ادامه داد: رأس برنامه‌ها از ۱۰ دی تا ۱۶ همین ماه در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه تأکید ما بر انجام برنامه‌های با کیفیت و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی است، گفت: گردهمایی یاران حاج قاسم از سراسر کشور، یادواره شهدای تشیع و مدافع حرم، بیعت یاران با فرمانده، رونمایی و کلنگ زنی از طرح جامع گلزار شهدا شهر کرمان، رونمایی از طرح یادمان میدان آزادی، اعلام کرمان به‌عنوان پایتخت مقاومت اسلامی، نصب تابلو و تصاویر شهید سلیمانی،  برگزاری یادواره خانگی شهید با محوریت شهید سلیمانی، راه‌اندازی ستاد اسکان، افتتاح پروژه‌های آب‌رسانی، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و غیره از جمله مهمترین برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

انتهای پیام




اندیشه و مکتب سردار سلیمانی محور عمل‌گرایی مسئولان قرار گیرد

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? اندیشه و مکتب سردار سلیمانی محور عمل‌گرایی مسئولان قرار گیرد