اندرزگاه نسوان زندان “بافت” تعطیل شد

گروه استان‌ها- رئیس دادگستری شهرستان بافت گفت: با استفاده از تسهیلات ارفاقی قوه قضائیه، مجازات‌های جایگزین حبس و همچنین با صدور قرار تامین مناسب، اندرزگاه نسوان زندان “بافت” خالی از زندانی و تعطیل شد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، سجاد علیدادی سلیمانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه […]

گروه استان‌ها- رئیس دادگستری شهرستان بافت گفت: با استفاده از تسهیلات ارفاقی قوه قضائیه، مجازات‌های جایگزین حبس و همچنین با صدور قرار تامین مناسب، اندرزگاه نسوان زندان “بافت” خالی از زندانی و تعطیل شد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، سجاد علیدادی سلیمانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اندرزگاه نسوان زندان بافت از ۲۳ اسفندماه سال گذشته خالی از زندانی و تعطیل شده است اظهار داشت: زندان شهرستان بافت با اجرای طرح‌های آموزشی و فرهنگی و توسعه اقدامات در حوزه پیشگیری از وقوع جرم زمینه‌ای را فراهم کرده تا از ورود مددجویان به زندان جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه تعدادی از مددجویان بند نسوان این زندان با اخذ وثیقه از زندان آزاد شده‌اند گفت: تعدادی از این مددجویان نیز با سپری کردن دوران محکومیت خود از زندان رهایی یافتند.

رئیس دادگستری شهرستان بافت با اشاره به اینکه تعدادی از این مددجویان نیز با طرح در شورای طبقه‌بندی، به بند باز اعزام شده‌اند افزود: با اقدامات انجام شده و با استفاده از تسهیلات ارفاقی قوه قضاییه، مجازات‌های جایگزین حبس و نیز با صدور قرار تامین مناسب قبل از تعطیلات نوروزی، بند نسوان زندان بافت خالی از زندانی و تعطیل شد.

تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و کثیرالشاکی از اولویت‌های دستگاه قضایی استان کرمان است
رئیس کل دادگستری استان کرمان: اجرای سند تحول و تعالی قضایی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضا است
دادستان کرمان: مکتب شهید سلیمانی گره‌گشای مشکلات کشور است

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۱۲ نفر از محکومان نسوان زندان بافت رای باز هستند، بیان کرد: جرایم مددجویان بند نسوان زندان بافت مرتبط با جرایم سرقت و مواد مخدر بوده است.

انتهای پیام/۵۱۱/ح




اندرزگاه نسوان زندان “بافت” تعطیل شد

منبع: تسنــیم
? اندرزگاه نسوان زندان “بافت” تعطیل شد