اندرزگاه نسوان زندان بافت تعطیل شد

کرمان – رئیس دادگستری بافت از تعطیلی اندرزگاه نسوان زندان بافت به دلیل خالی شدن از زندانی خبرداد. به گزارش فت فتو، رئیس دادگستری شهرستان بافت گفت: با استفاده از تسهیلات ارفاقی قوه قضائیه و مجازات‌های جایگزین حبس و نیز با صدور قرار تأمین مناسب، اندرزگاه نسوان زندان بافت از ۲۳ اسفندماه سال گذشته خالی […]

کرمان – رئیس دادگستری بافت از تعطیلی اندرزگاه نسوان زندان بافت به دلیل خالی شدن از زندانی خبرداد.

به گزارش فت فتو، رئیس دادگستری شهرستان بافت گفت: با استفاده از تسهیلات ارفاقی قوه قضائیه و مجازات‌های جایگزین حبس و نیز با صدور قرار تأمین مناسب، اندرزگاه نسوان زندان بافت از ۲۳ اسفندماه سال گذشته خالی از زندانی و تعطیل شده است.
سجاد علیدادی سلیمانی در تشریح این خبر افزود: تعدادی از مددجویان بند نسوان زندان بافت با اخذ وثیقه از زندان آزاد شده اند، تعدادی با سپری کردن دوران محکومیت خود و تعدادی نیز براساس با طرح در شورای طبقه بندی، به بند باز اعزام شده اند و قبل از تعطیلات نوروزی، بند نسوان زندان بافت تعطیل شد.
وی با اشاره به این مطلب که در مجموع ۱۲ نفر از محکومان نسوان زندان بافت رأی باز هستند، اظهارداشت: جرایم مددجویان بند نسوان زندان بافت مرتبط با جرایم سرقت و مواد مخدر بوده است.
رئیس دادگستری شهرستان بافت یادآور شد: زندان شهرستان بافت با اجرای طرح‌های آموزشی و فرهنگی و توسعه اقدامات در حوزه پیشگیری از وقوع جرم زمینه‌ای را فراهم آورده تا از ورود مددجویان به زندان جلوگیری شود.

کد خبر ۵۴۵۸۰۶۲




اندرزگاه نسوان زندان بافت تعطیل شد

منبع: مــهر
? اندرزگاه نسوان زندان بافت تعطیل شد