انجمن های اولیا و مربیان قدیمی ترین نهاد مشارکتی در آموزش و پرورش

حجت‌الاسلام محمد سلطانی مدرس حوزه و دانشگاه گفت: انجمن های اولیا و مربیان به عنوان قدیمی ترین و مردمی ترین نهاد مشارکتی در آموزش و پرورش می‌باشند که به منظور تقویت همکاری و مشارکت اولیای دانش‌آموزان، تلاش می نمایند. به گزارش راه ارمان  حجت‌الاسلام محمد سلطانی مدرس حوزه و دانشگاه در انجمن اولیا و مربیان […]

حجت‌الاسلام محمد سلطانی مدرس حوزه و دانشگاه گفت: انجمن های اولیا و مربیان به عنوان قدیمی ترین و مردمی ترین نهاد مشارکتی در آموزش و پرورش می‌باشند که به منظور تقویت همکاری و مشارکت اولیای دانش‌آموزان، تلاش می نمایند.

به گزارش راه ارمان  حجت‌الاسلام محمد سلطانی مدرس حوزه و دانشگاه در انجمن اولیا و مربیان که امروز برگزار شد؛ گفت: انجمن های اولیا و مربیان به عنوان قدیمی ترین و مردمی ترین نهاد مشارکتی در آموزش و پرورش می‌باشند که به منظور تقویت همکاری و مشارکت اولیای دانش‌آموزان برای کمک به ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی و گسترش ارتباط در کانون مقدس خانه و مدرسه، تلاش می نمایند.

وی افزود: خانه و مدرسه زماني مي توانند رسالت آموزشي و تربيتي خاص خود را به نحو مطلوب انجام دهند که هر يک شناخت تربيتي کافي داشته باشند و نقش تربيتي خاص خود را با بصيرت انجام دهند.

در پایان سید محمد میرتاج الدینی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه گلباف نکاتی را در مورد چارت سازمانی انجمن اولیاء و مربیان و اهمیت این سازمان بیان نموده و بر اهمیت بروز بودن علم مدرسان آموزش خانواده تاکید و تصریح کرد: با توجه به آسیب های اجتماعی و فضای مجازی بر اساس سند تحول بنیادی آموزش ها باید از دوران پیش دبستانی آغاز گردد.

 وی همچنین بیان کرد: انجمن اولیاء و مربیان از حدود اختیاراتی برخوردار هستند که باید با تعامل و تبادل نظر با کادر مدرسه در راستای مسائل آموزشی و پرورشی کوشا باشند.

انتهای پیام/ تاج الدینی 




انجمن های اولیا و مربیان قدیمی ترین نهاد مشارکتی در آموزش و پرورش

منبع:آرمـان
? انجمن های اولیا و مربیان قدیمی ترین نهاد مشارکتی در آموزش و پرورش