انجام کارهای عمرانی نیاز به فرهنگ سازی دارد

معین الدینی شهردار ماهان گفت: امروز حتی برای انجام کارهای عمرانی نیاز به فرهنگ سازی است. به گزارش راه ارمان پیش از ظهر امروز نشست مشترک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با رئیس فرهنگ ترافیک پلیس راه استان کرمان در محل شهرداری ماهان تشکیل شد. در این جلسه معین الدینی شهردار ماهان ضمن عرض خوش […]

معین الدینی شهردار ماهان گفت: امروز حتی برای انجام کارهای عمرانی نیاز به فرهنگ سازی است.

به گزارش راه ارمان پیش از ظهر امروز نشست مشترک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با رئیس فرهنگ ترافیک پلیس راه استان کرمان در محل شهرداری ماهان تشکیل شد.

در این جلسه معین الدینی شهردار ماهان ضمن عرض خوش آمدگویی عنوان کرد: تمام دیدگاه بنده و مجموعه شهرداری بر مبنای تعامل و همکاری است و معتقدم بر این اساس خیلی از کارها پیش خواهد رفت.

شهردار ماهان اظهار کرد: امروز حتی برای انجام کارهای عمرانی نیاز به فرهنگ سازی است. در خصوص فرهنگ سازی ترافیک و رعایت قوانین، شهرداری آمادگی کامل جهت هرگونه همکاری را دارد، امروز حتی بتوانیم با آگاه سازی جان یکنفر را نجات بدهیم دین خود را ادا کرده ایم.

در ادامه جلسه سرگرد پورموسی رئیس فرهنگ ترافیک پلیس راه استان کرمان بیان کرد: در حوزه ترافیک و روان سازی آن در سطح شهر و ورودی ماهان نیازمند تعامل با شهرداری هستیم و آمادگی لازم را جهت اعزام کارشناسان متخصص به منظور آموزش رانندگان ادارات، سرویس مدارس، شهروندان و موتور سواران و همچنین ایجاد مجموعه بانوان فرهنگ یار ادارات شهر ماهان و اعطای حکم به آنان جهت کمک به فرهنگ ترافیک را داریم.

حسن خالقی رئیس شورای اسلامی شهر ماهان نیز ضمن اعلام آمادگی شورای شهر برای هرگونه همکاری گفت: به منظور پیشگیری از وقوع هرگونه حوادث آماده همکاری هستیم و بدین منظور همچنین میتوان از ظرفیت فضای مجازی استفاده کرد.

انتهای پیام/ تاج الدینی




انجام کارهای عمرانی نیاز به فرهنگ سازی دارد

منبع:آرمـان
? انجام کارهای عمرانی نیاز به فرهنگ سازی دارد