انتقام سختی در انتظار طراحان این جنایت شوم خواهد بود

فت فتو/کرمان فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در پی شهادت شهید علی اصغر لری گویینی در حادثه تروریستی شاه چراغ شیراز پیام تبریک و تسلیت صادر کرد. به گزارش گروه دریافت خبر فت فتو، فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در پی شهادت شهید علی اصغر لری […]

فت فتو/کرمان فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در پی شهادت شهید علی اصغر لری گویینی در حادثه تروریستی شاه چراغ شیراز پیام تبریک و تسلیت صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر فت فتو، فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در پی شهادت شهید علی اصغر لری گویینی در حادثه تروریستی شاه چراغ شیراز پیام تبریک و تسلیت صادر کردند که متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

فَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ مُخْلِفَ وَعْدِهِ رُسُلَهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ ذُو انْتِقَامٍ» سوره ابراهیم آیه ۴۷

بار دیگر تروریست‌های کوردل و تکفیری وابسته به استکبار جهانی و رژیم جنایتکار صهیونیستی در اقدامی وحشیانه، جمعی از زائران و نمازگزاران عاشق آل الله در حرم شاهچراغ (ع) را مظلومانه به شهادت رساندند.

در اینجا لازم است این مصیبت دردناک شهادت شهید علی اصغر لری گویینی عزیزمان را در جای جای استان ولایتمدار به دانش آموزان عزیز و خانواده داغدار این عزیز و دیگر بستگان تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای بزرگان تعلیم و تربیت و صبر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت نماییم.

کوردلان منافق و طراحان این جنایت شوم بدانند که با این جنایت‌ها روز به روز خشم و نفرت ملت ایران بخصوص مردم شریف و ولایت مدار پایتخت مقاومت جهان اسلام کرمان از آنان بیشتر خواهد شد و سیاه رویی آنان را در تاریخ و در دل این ملت، همیشگی خواهد کرد و انتقام سختی در انتظار آن‌ها خواهد بود

از درگاه حضرت حق تعالی برای شهید گرانقدر علو و درجات و همنشینی با شش ماهه اباعبدالله الحسین حضرت علی اصغر (ع) را داریم.

سرتیپ دوم پاسدار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

علی عرب پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان»

انتهای پیام




انتقام سختی در انتظار طراحان این جنایت شوم خواهد بود

منبع: ایـسنا
? انتقام سختی در انتظار طراحان این جنایت شوم خواهد بود