انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان در اسرع وقت اجرا شود

کرمان – نماینده مردم رفسنجان در مجلس با اشاره به خشکسالی در این شهرستان گفت: اجرای فوری انتقال آب به رفسنجان ضرورت حیاتی دارد. حجت الاسلام حسین جلالی در گفتگو با مهر اظهارداشت: شهرستان رفسنجان طی سال‌های اخیر شاهد خشکسالی بی سابقه است و بارندگی سال جاری هم نتوانسته مخازن خشک شده این شهرستان را […]

کرمان – نماینده مردم رفسنجان در مجلس با اشاره به خشکسالی در این شهرستان گفت: اجرای فوری انتقال آب به رفسنجان ضرورت حیاتی دارد.

حجت الاسلام حسین جلالی در گفتگو با مهر اظهارداشت: شهرستان رفسنجان طی سال‌های اخیر شاهد خشکسالی بی سابقه است و بارندگی سال جاری هم نتوانسته مخازن خشک شده این شهرستان را احیا کند.

وی گفت: هم اکنون در رفسنجان برای تأمین آب شرب نیز با محدودیت‌های جدی مواجه هستیم و مسئولان باید چاره اندیشی فوری انجام دهند.

جلالی افزود: یکی از طرح‌هایی که در دستور کار قرار دارد انتقال آب خلیج فارس برای استفاده شرب است که از مسئولان می‌خواهیم در این خصوص اقدام فوری انجام دهند.

وی بیان کرد: مخازنی با حجم ۱۵ هزار مترمکعب در این شهر ساخته شده است اما آبی برای ذخیره وجود ندارد و باید هر چه زودتر آب خلیج فارس به رفسنجان برسد.

وی گفت: خشکسالی یکی از مهمترین مشکلات استان کرمان است و مسئولان باید برای حل این مشکل چاره اندیشی کنند و هدر دادن زمان در این زمینه قابل قبول نیست.

کد خبر ۵۴۱۶۵۳۹




انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان در اسرع وقت اجرا شود

منبع: مــهر
? انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان در اسرع وقت اجرا شود