انتقاد رئیس ورزش و جوانان رفسنجان از عدم توجه مسئولین به امر ورزش شهرستان

فت فتو/کرمان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان گفت: متاسفانه در بحث مطالبات مسئولین شهرستان در حوزه ورزش در سفر هیئت دولت به استان و نماینده ایشان در رفسنجان، بسیار ضعیف عمل شد و مطالباتی که باید انجام می شد، نشد. علی رویگر امروز ۲۵ مردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان رفسنجان […]

فت فتو/کرمان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان گفت: متاسفانه در بحث مطالبات مسئولین شهرستان در حوزه ورزش در سفر هیئت دولت به استان و نماینده ایشان در رفسنجان، بسیار ضعیف عمل شد و مطالباتی که باید انجام می شد، نشد.

علی رویگر امروز ۲۵ مردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان رفسنجان اظهار کرد: متاسفانه در بحث مطالبات مسئولین شهرستان در مقوله ورزش در سفر اخیر هیئت دولت به استان کرمان و نماینده ایشان در رفسنجان، بسیار ضعیف عمل شد و مطالباتی که باید انجام می شد، نشد و دکتر عین‌الهی بدون اینکه کسی به ایشان اشاره کند بیان کرد که یکی از مسائلی که در مطالبات این سفر مطرح نشده، بحث ورزش است.

وی ادامه داد: بلافاصله بنده در همان جلسه نامه ای تنظیم کردم و بیان کردم که رفسنجان تنها شهرستانی بود که قبل از انقلاب استخر شنا داشت و اکنون نیز تنها شهرستانی در استان کرمان است که فاقد استخر شناست. این زیبنده شهرستان ۳۵۰ هزار نفری رفسنجان نیست. همچنین نبود پایگاه قهرمانی در رفسنجان یکی دیگر از مطالبات بنده از دکتر عین‌الهی به عنوان نماینده رئیس جمهور در رفسنجان بود.

رویگر با بیان اینکه ورزش برای مسئولین اهمیت ندارد و وقت انتخابات همه به سوی ورزشی ها رو می آورند، افزود: اما وقتی کارشان انجام شد دیگر سراغی از ورزش و ورزشکار نمی گیرند در صورتی که ورزش خیلی مهم است و می تواند جلوی بسیاری از آسیب‌ها را بگیرد. ضمن اینکه ۶۸ درصد از مرگ و میرها ناشی از فقر حرکتی است.

وی بیان کرد: روز جمعه ۲۲ مهرماه امسال همایش پیاده روی خانوادگی در رفسنجان با پوشش تلویزیونی برگزار می شود که همزمان در سرچشمه، بهرمان، صفائیه و کشکوئیه نیز برگزار خواهد شد لذا روز جمعه ۲۲ مهر به صورت یکپارچه ورزش پیاده روی در شهرستان برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان رفسنجان درخصوص تکمیل زمین های چمن مصنوعی توسط مس توضیح داد: در این رابطه در سفر معاون وزیر سابق ورزش در اردیبهشت سال گذشته از سوی مس قول مساعد داده شد که سه زمین چمن بزرگ در شهر احداث و زمین های چمن مصنوعی تکمیل شود اما متاسفانه هیچ حرکتی انجام نشده و اتفاق خاصی صورت نگرفته است.

وی درخصوص غیرفعال بودن برخی هیئت‌های ورزشی گفت: فعال کردن هیئت های ورشی از دغدغه های ماست و در خصوص هیات هندبال نیز به دنبال فردی شایسته هستیم. با مربی تیم هندبال نیز مذاکره کردیم که اگر صنعت مس پشتیبانی کند تیم رفسنجان را آسیایی خواهیم کرد.

رویگر با بیان اینکه هفته آینده رئیس هیئت کاراته رفسنجان معرفی خواهد شد، در ادامه افزود: حضور شهردار در مقوله ورزش محلات جای قدردانی دارد اما مسیری که رفتند تا حدودی درست نبود. خود شهردار نیت پاکی دارند و با هدف کمک به ورزش کف جامعه ورود کردند که جای قدردانی دارد. مشاورین شهردار مشاوره غلطی دادند در المپیاد محلات در حد محلات برگزار نشد و مثل المپیاد طلای سبز با ظرفیت کمتر صورت گرفت و آنچه که مدنظر شهردار بود انجام نشد. شاید تجربه نخست بود و نباید خرده گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان رفسنجان با تأکید بر اینکه ای کاش این حرکتها هدفمند بود و اصولی پیش می رفت، خاطرنشان کرد: هماهنگی و همدلی در رفسنجان در برخی زمینه ها اصلا نیست و اگر بود این شرایط را در ورزش نداشتیم.

وی درخصوص باشگاه ورزشی شهرداری نیز گفت: باشگاه شهرداری رفسنجان به دنبال مجوز هستند که هنوز مجوز صادر نشده. مدیر باشگاه گفتند مجوز باشگاه باید مصوبه شورای شهر باشد که استانداری تایید کند که ظاهراً استانداری مجوز نمی دهد. شهرداری‌هایی که باشگاه دارند مجوز آنها قبلا صادر شده و جدیداً مجوز صادر نمی شود.

رویگر در پاسخ به سوالی درباره رها شدن برخی اماکن ورزشی شهر از جمله ورزشگاه تختی و نظافت آن، گفت: اکثر اماکن ورزشی در اختیار باشگاه مس رفسنجان است و نظارت بر عهده ماست اماکن شرایط مطلوبی ندارند. البته تاکنون هیچ قراردادی با باشگاه مس در این رابطه امضا نشده و امیدوارم بزودی این قضیه ساماندهی شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان رفسنجان درباره حوزه جوانان نیز بیان کرد: تلاش داریم سمن های جدید را به ثبت برسانیم تا بازوهای توانمندی در حوزه های مختلف در امر جوانان باشند و از تسهیلات وزارت ورزش و جوانان بهره‌مند شوند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۰ همه جوانان رفسنجان که درخواست وام ازدواج داشته‌اند وام خود را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام




انتقاد رئیس ورزش و جوانان رفسنجان از عدم توجه مسئولین به امر ورزش شهرستان

منبع: ایـسنا
? انتقاد رئیس ورزش و جوانان رفسنجان از عدم توجه مسئولین به امر ورزش شهرستان