انتشار ۲هزار هشتگ روایتگران پیشرفت در ۲روز تور رسانه‌ای

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور گفت: طی حضور ۲ روزه کاروان رسانه‌ای در کرمان، حدود ۲ هزار هشتگ #روایتگران_پیشرفت در فضای مجازی منتشر شد. به گزارش سرویس اقتصادی نذیر کرمان؛ مرتضی کاراموزیان مسئول سازمان بسیج رسانه کشور در همایش اولین روایتگران پیشرفت گفت: استان‌کرمان ظرفیت رسانه‌ای بسیار خوبی دارد.   وی ادامه داد: تقریبا در […]

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور گفت: طی حضور ۲ روزه کاروان رسانه‌ای در کرمان، حدود ۲ هزار هشتگ #روایتگران_پیشرفت در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش سرویس اقتصادی نذیر کرمان؛ مرتضی کاراموزیان مسئول سازمان بسیج رسانه کشور در همایش اولین روایتگران پیشرفت گفت: استان‌کرمان ظرفیت رسانه‌ای بسیار خوبی دارد.
 

وی ادامه داد: تقریبا در ۴ شهرستان تیم رسانه‌ای ما طی  دو روز حضور داشتند نزدیک به دو هزار هشتگ #روایتگران_پیشرفت در این دو روز کار شده و رهبر انقلاب جهاد تبیین و امیدافرینی را از اهالی رسانه خواسته‌اند بنابراین پیش‌قراول آن بسیج رسانه است.
 
 
کاراموزیان اذعان کرد: ما با طرح دیده‌بان رسانه و تولید کشور قصد داریم علاوه بر اینکه اصحاب رسانه در محل‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند، با رویکرد امیدآفرینی روایتگری هم داشته باشند؛ همچنین هدف دوم این است که به کمک بسیج صنعت و کارخانجات که عارضه‌یابی در تولید را انجام می‌دهند؛ خبرنگاران نیز ضمن مطالبه‌گری در این عرصه برای حل مشکلات گام بردارند و مقصود سوم این است که با مرجعیت رسانه‌ای و بازگشت اعتماد مردم به رسانه‌ها مطالبات به خدمتی ارزشمند تبدیل بشود.

انتهای خبر/ طهماسبی




انتشار ۲هزار هشتگ روایتگران پیشرفت در ۲روز تور رسانه‌ای

منبع:آرمـان
? انتشار ۲هزار هشتگ روایتگران پیشرفت در ۲روز تور رسانه‌ای