انتشار کلید اولیه آزمون ارتقاء و گواهینامه تخصصی دستیاران پزشکی

کلید اولیه سؤالات آزمون ارتقاء و گواهینامه تخصصی دستیاران پزشکی منتشر شد. به گزارش نذیر کرمان، کلید اولیه سؤالات چهل و دومین دوره آزمون ارتقاء و گواهینامه تخصصی دستیاران پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.  آزمون ارتقاء به منظور ارتقاء سالیانه دستیاران تخصصی پزشکی که در دانشگاه‌های علوم پزشکی در مقطع دستیاری […]

کلید اولیه سؤالات آزمون ارتقاء و گواهینامه تخصصی دستیاران پزشکی منتشر شد.

به گزارش نذیر کرمان، کلید اولیه سؤالات چهل و دومین دوره آزمون ارتقاء و گواهینامه تخصصی دستیاران پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد. 

آزمون ارتقاء به منظور ارتقاء سالیانه دستیاران تخصصی پزشکی که در دانشگاه‌های علوم پزشکی در مقطع دستیاری مشغول تحصیل هستند و آزمون گواهینامه نیز برای دستیاران سال آخر به عنوان آزمون پایانی برگزار می‌شود. 

مهلت ارسال اعتراض به کلید سؤالات فقط از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی از امروز یکشنبه، ۲۵ تیرماه آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه، ۲۷ تیر ادامه دارد. به اعتراضاتی که بعد از زمان اعلام شده و از راه‌های دیگر ارسال شود، رسیدگی نمی‌شود.

آزمون ارتقاء و گواهینامه تخصصی دستیاران پزشکی صبح پنج‌شنبه، ۲۲ تیرماه برگزار شد.

دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم افطاری دبیران بوردهای تخصصی، فوق تخصصی، دندانپزشکی، داروسازی  و علوم پایه وزارت بهداشت که در فروردین ماه سال جاری برگزار شد، درباره واگذاری آزمون‌های ارتقاء دستیاری به دانشگاه‌های علوم‌پزشکی گفته بود: در نظر داریم از سال ۱۴۰۳ آزمون‌های تخصصی ارتقاء دستیاری را به دانشگاه‌ها واگذار کنیم.

انتهای پیام




انتشار کلید اولیه آزمون ارتقاء و گواهینامه تخصصی دستیاران پزشکی

منبع: ایـسنا
? انتشار کلید اولیه آزمون ارتقاء و گواهینامه تخصصی دستیاران پزشکی