انتخاب شهردار کرمان بر مبنای شایسته سالاری بود

کرمان – رئیس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: تلاش برای انتخاب شایسته‌ترین فرد به‌عنوان شهردار به‌دور از هرگونه وابستگی به جریان سیاسی خاص انجام شد. به گزارش فت فتو، علیرضا نادری در این نشست، ضمن تبریک پیشاپیش میلاد رسول اکرم (ص)، فرارسیدن هفتۀ وحدت و میلاد امام صادق (ع)، گفت: اعضای شورای ششم به محض […]

کرمان – رئیس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: تلاش برای انتخاب شایسته‌ترین فرد به‌عنوان شهردار به‌دور از هرگونه وابستگی به جریان سیاسی خاص انجام شد.

به گزارش فت فتو، علیرضا نادری در این نشست، ضمن تبریک پیشاپیش میلاد رسول اکرم (ص)، فرارسیدن هفتۀ وحدت و میلاد امام صادق (ع)، گفت: اعضای شورای ششم به محض شروع به‌کار شورا، با وسواس تمام درخصوص انتخاب سرپرست شهرداری که تأکید داشتیم از بدنۀ شهرداری باشد، افراد مختلفی را بررسی کردند و درنهایت، مهندس پوراسماعیلی به‌عنوان سرپرست شهرداری مشخص شد و تا دیروز که دکتر شَعرباف، شهردار جدید کار خود را رسماً آغاز کرد، سرپرستی شهرداری را به عهده داشت.

نادری، با اشاره به اینکه این نشست خبری جهت پاسخ به سوالات رسانه‌ها و مردم درخصوص چگونگی انتخاب شهردار کرمان و اعلام برنامه‌های شورا برگزار شده است، خاطرنشان کرد: در این مدت نقدهایی از جانب شهروندان مطرح شد که ما از نقدها استقبال می‌کنیم و معتقدیم کسانی که حساس هستند و به مشکلات موجود انتقاد می‌کنند، بر کسانی که هیچ نظری نمی‌دهند، ارجحیت دارند.

وی ادامه داد: اگر مردم حساس باشند و ایرادات را گوشزد کنند و مسئولان نیز گوشِ شنوا داشته باشند، بسیاری از امور به سامان می‌رسد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان با تأکید بر اینکه مردم باید ایرادات و خطاهایی را که مشاهده می‌کنند، بگویند، افزود: ما هم در شورا بر شفافیت امور اصرار داریم؛ کارها باید شفاف باشد و مردم بدانند به چه رویه‌ای عمل می‌شود.

نادری خاطرنشان کرد: در انتخاب شهردار به‌دور از هرگونه تعصب و وابستگی به جریان خاصی، تلاش شد شایسته‌ترین فرد انتخاب شود.

وی بیان کرد: مسئولان باید بدانند که هیچ برتری بر سایر مردم ندارند، آن‌ها امانت‌دار مردم هستند و شهروندان حق سوال و انتقاد از عملکرد آن‌ها را دارند.

کد خبر ۵۳۳۰۹۴۵




انتخاب شهردار کرمان بر مبنای شایسته سالاری بود

منبع:مــهر
? انتخاب شهردار کرمان بر مبنای شایسته سالاری بود