انتخاب ایران به عنوان نائب رئیسی مجمع، نتیجه دیپلماسی مقتدرانه ایران است

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان گفت: انتخاب ایران به عنوان نائب رئیس مجمع عمومی و گزارشگر کمیته خلع سلاح سازمان ملل نتیجه دیپلماسی فعال ایران است. احمد علی مقدم در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ در رابطه با انتخاب ایران به عنوان نائب رئیس مجمع عمومی و […]

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان گفت: انتخاب ایران به عنوان نائب رئیس مجمع عمومی و گزارشگر کمیته خلع سلاح سازمان ملل نتیجه دیپلماسی فعال ایران است.

احمد علی مقدم در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ در رابطه با انتخاب ایران به عنوان نائب رئیس مجمع عمومی و گزارشگر کمیته خلع سلاح سازمان ملل، گفت: این انتخاب مهم، نتیجه دیپلماسی بسیار خوب بین‌المللی و منطقه‌ای آیت الله رئیسی و سیاست فعال و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: ایران همواره عضوی مسئول و فعال در نشست‌های مجمع عمومی بوده است و به همین دلیل برای گزارشگری کمیته خلع سلاح و عدم اشاعه مجمع عمومی و عضو هیات رئیسه این کمیته انتخاب شده است لذا این انتخاب، از طرفی دستاوردی قابل توجه برای کشورمان است و هم اینکه یک شکست بزرگ دیپلماتیکی برای دشمنان نظام همچون آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی است.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان با بیان اینکه ایران بعد از این انتخاب، نماینده و صدای همه کشورهای مظلوم و مستعد رشد و پیشرفت در سازمان ملل است، افزود: علیرغم همه سنگ اندازی‌ها، دشمنی‌ها و اعتراضات سران استکبار جهانی نسبت به این کار اما با تحقق دیپلماسی خوب دولت سیزدهم، ایران توانست نائب رئیس مجمع سازمان ملل شود که این پیروزی مهم سرآغاز کارهای اساسی است.

وی در جواب انتقادات و دروغ‌های واهی نماینده آمریکا، تصریح کرد: زمانی آمریکا، بزرگ‌ترین فروشنده تسلیحات دنیا، خواهان تمدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران می‌شود اما شکست می‌خورد و دوباره چند روز پیش با اعتراض و انتقاد به رای سازمان ملل مخالفت خودش را از انتخاب ایران اعلام می‌کند اما همه مردم جهان می‌دانند که آمریکا، بزرگ‌ترین ناقض برجام و حقوق بشر و عامل اصلی جنگ، فتنه، آوارگی و غارت کشورهای مظلوم است که صلح و امنیت جهان را بهم ریخته است حالا این نمونه بارز جنگ‌طلبی و کشتار مردم مظلوم، دم از حقوق بشر و امنیت می زند که بسیار خنده‌دار است.

مقدم عنوان کرد: دوران سلطه و اقتدار پوشالی آمریکا به پایان رسیده است و زمان قدرت‌نمایی منطقه‌ای و جهانی ایران و کشورهای مسلمان فرا رسیده است و طبق اظهارات دیپلمات ایران در سازمان ملل و در اعتراض به سخنان مضحک و فریبکارانه نماینده اسرائیل و آمریکا علیه ایران، این دروغ‌های نسبت داده شده به ایران و تکرار اتهامات واهی علیه برنامه موشکی و هسته‌ای کشورمان، در حقیقت تداوم سیاست شیطان بزرگ برای سرپوش گذاشتن به جنایات رژیم خونخوار اسرائیلی علیه مردم فلسطین و منطقه است.

وی تاکید کرد: دفاع از حقوق بشر و چهره بشر دوستانه ایران برای همه مردم دنیا محرز شده است دیگر زمانی نیست که با تهمت‌های آمریکا و اسرائیل کسی فریب دروغ‌های این شیاطین را بخورد و از این به بعد ایران مقتدرانه به عنوان یکی از پنج نایب رئیس مجمع عمومی با نواب انتخابی و با مدیریت و  اولویت بندی نشست‌ها در نشست‌های آینده مجمع شرکت می‌کنند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: شکست دوباره دیپلماتیک امریکا نشان داد که دوران اقتدار، نفوذ و استبداد آمریکا و سران سلطه علیه ایران تمام شده است و دوران جدیدی برای توسعه و قدرت‌نمایی کشورهای منطقه و بلوک شرق فرا رسیده است.

انتهای خبر/م

[ad_1]

[ad_2]

انتخاب ایران به عنوان نائب رئیسی مجمع، نتیجه دیپلماسی مقتدرانه ایران است

منبع:آرمـان
? انتخاب ایران به عنوان نائب رئیسی مجمع، نتیجه دیپلماسی مقتدرانه ایران است