انتخابات ۱۱ اسفند از نظام جمهوری اسلامی دفاع کرد

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: مشارکت بالای ملت ایران در انتخابات، پشتیبانی و دفاع از نظام جمهوری اسلامی بود. حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امروز ۲۷ اسفندماه در جلسه شورای اداری استان کرمان از عوامل اجرایی انتخابات در کشور و استان تقدیر کرد و افزود: به همت مجریان، انتخاباتی پرشور و […]

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: مشارکت بالای ملت ایران در انتخابات، پشتیبانی و دفاع از نظام جمهوری اسلامی بود.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امروز ۲۷ اسفندماه در جلسه شورای اداری استان کرمان از عوامل اجرایی انتخابات در کشور و استان تقدیر کرد و افزود: به همت مجریان، انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری رقم خورد.

وی افزود: بعد از برگزاری انتخابات، سکوت مرگبار دشمنان را شاهد بودیم و یأس و ناامیدی بر آنها حاکم شد.

علیدادی سلیمانی گفت: مشارکت مردم در شرایطی رقم خورد که همه تبلیغات دشمن از ماه‌ها قبل متوجه انتخابات بود، اما ملت ایران از این آزمون سربلند بیرون آمد و به عنوان پشتیبانی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان خوش درخشیده و از نظام جمهوری اسلامی دفاع کرد.

امام جمعه کرمان بیان کرد: کرمان از استان‌های برتر در مشارکت انتخاباتی است و با تلاش عوامل اجرایی، انتخاباتی حساب شده و دقیق شکل گرفت.

وی گفت: شکایات نامزدهای انتخاباتی هم متوجه مجریان و ناظران نیست، بلکه در ارتباط با حوادثی است که پیرامون انتخابات رخ داده که در جایگاه خود رسیدگی می‌شوند.

علیدادی‌سلیمانی اظهار کرد: انتخابات ۱۱ اسفندماه در کمال بی‌طرفی شکل گرفت و امیدواریم برای استان مبارک‌ باشد و محصول آن به نفع مردم رقم بخورد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ماه مبارک رمضان و عید نوروز بیان کرد: روزه در فقه شرط صحت و قبولی دارد و این است‌ که انسان در حال روزه‌داری غیبت نکند، تهمت نزند و ده‌ها و صدها مسئله دیگر را رعایت‌ کند تا مورد قبول حضرت حق قرار گیرد.

انتهای پیام




انتخابات ۱۱ اسفند از نظام جمهوری اسلامی دفاع کرد

منبع: ایـسنا
? انتخابات ۱۱ اسفند از نظام جمهوری اسلامی دفاع کرد