انتخابات پرشور موجب سربلندی نظام و خواری دشمنان می‌شود

امام جمعه جیرفت گفت: انتخابات پرشور موجب سربلندی و اعلام وفاداری مجدد به نظام اسلامی است، مردم در انتخابات سرنوشت خودشان را تعیین می‌کنند. به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آیین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد. در خطبه‌های اول به‌مانند همیشه سخنان، ائمه جمعه در زمینه […]

امام جمعه جیرفت گفت: انتخابات پرشور موجب سربلندی و اعلام وفاداری مجدد به نظام اسلامی است، مردم در انتخابات سرنوشت خودشان را تعیین می‌کنند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آیین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.

در خطبه‌های اول به‌مانند همیشه سخنان، ائمه جمعه در زمینه توجه به تقوای الهی، خودسازی، بیان احادیث و روایات ائمه معصومین علیهم‌السلام بیان شد و در خطبه‌های دوم نماز جمعه، مسائلی در حوزه فرهنگی همچون تشییع شهدا در کشور، موضوعات روز شهرستان‌ها، مسائل مهم ملی کشور از جمله محکوم کردن حمله تروریستی منافقان کوردل به زائران شهید سلیمانی عنوان شد.
 

امام جمعه شهرستان جیرفت: ایران اسلامی آینده درخشان و روشنی در پیش دارد

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت گفت: یکی از درس‌ها و عبرت‌های امروز عدم اعتماد به آمریکا جنایت‌کار است.

امام جمعه جیرفت افزود: پرچم جمهوری اسلامی ایران به دست مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور است و این بدنه اصلی جامعه و تکیه‌گاه دین است.

خطیب جمعه جیرفت بیان کرد: مردم همیشه در صحنه‌های انقلاب حضور و مشارکت حداکثری دارند و مردم میدان‌دار در همه زمینه‌ها هستند.

وی عنوان کرد: راهبرد شوم آمریکا جنایت‌کار در جهت عدم حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی است که راه مقابله با آن حضور پرشور و حداکثری مردم در مسائل روز جامعه خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم اظهار کرد: دست‌یابی به اهداف والای انقلاب اسلامی با حضور مردم میسّر خواهد بود و کشور عزیزمان ایران اسلامی آینده درخشان و روشنی در پیش خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با رسانه‌ای که دارد مرتب در تلاش است که حضور مردم در انتخابات را کم‌رنگ و به حداقل برساند ولی ما با نقشِ مردم سالاری در کشورمان با حضور حداکثری می‌توان در رشد و پیشرفت کشورمان نقش آفرین باشیم.

امام جمعه رودبارجنوب: انتخابات پرشور موجب سربلندی نظام و خواری دشمنان می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم و دعوت به مشارکت در انتخابات اشاره و اظهار کرد: انتخابات مظهر عزت ملی، پشتوانه امنیت ملی و نماد آزادی مردم است.

امام جمعه رودبار جنوب حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را بیعت با امام و شهیدان دانست و افزود: انتخابات پرشور موجب سربلندی و اعلام وفاداری مجدد به نظام اسلامی است، مردم در انتخابات سرنوشت خودشان را تعیین می‌کنند و اگر انتخابات نباشد، دیکتاتوری و هرج‌ومرج بوجود می‌آید.

حجت‌الاسلام افشارمنش با اشاره به اینکه در انتخابات چهار گروه امتحان می‌شوند، گفت: در انتخابات مجریان و ناظران مورد امتحان قرار می‌گیرند که آیا فقط قانون برای آن‌ها مهم است یا حزب و باند و گروه، اگر فقط قانون برای آن‌ها مهم باشد پیروز این میدان هستند با توجه به شناختی که از کلان اجرا و نظارت داریم ان‌شاءالله این عزیزان قانون‌مدار هستند.

وی با بیان اينکه در انتخابات احزاب و گروه‌های که به مردم لیست می‌دهند آیا منافع ملی را در نظر می‌گیرند یا حزبی و جناحی، گفت: در تبلیغات انتخاباتی باید احراز صلاحیت شدگان واقعیت را بگویند اگر باغ سبز دروغین نشان دهند مردود این امتحان‌اند و گروه آخر رد صلاحیت شدگان هستند که آیا کل نظام را زیر سوال می‌برند یا از طریق قانون یعنی اعتراض را دنبال می‌کنند اگر قانونی دنبال کنند پیروز میدان‌اند.

امام جمعه رودبار جنوب به ۲۶ دی سالروز فرار شاه ملعون از ایران اشاره کرد و افزود: محمدرضا پهلوی برای دومین بار در ۲۶ دی ۵۷ فرار کرد و این‌بار دیگر بازگشتی در کار نبود با خروج محمدرضا پهلوی از ایران در ۲۶ دی‌ماه ۵۷ هیجده ماه دربدری او آغاز شد در طول تاریخ ایران فرار شاهان به‌ندرت اتفاق افتاده است، اما شاهی که دو بار از کشورش گریخته احتمالا همین شخص محمدرضا پهلوی است.

این خبر در حال تکمیل است…

انتهای خبر/م
 




انتخابات پرشور موجب سربلندی نظام و خواری دشمنان می‌شود

منبع:آرمـان
? انتخابات پرشور موجب سربلندی نظام و خواری دشمنان می‌شود