انتخابات در کرمان با آرامش و امنیت کامل در حال برگزاری است

کرمان- رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: انتخابات با نظم و آرامش و امنیت کامل در استان کرمان در حال برگزاری است. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی و شعب رسیدگی کننده به تخلفات و جرایم انتخاباتی در شهر کرمان، انتخابات امروز را بسیار مهم […]

کرمان- رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: انتخابات با نظم و آرامش و امنیت کامل در استان کرمان در حال برگزاری است.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی و شعب رسیدگی کننده به تخلفات و جرایم انتخاباتی در شهر کرمان، انتخابات امروز را بسیار مهم و تأثیر گذار در سرنوشت کشور دانست و اظهار کرد: علی رغم هجمه‌های رسانه‌ای و تبلیغات رسانه‌ای دشمنان و سردی هوا مردم دیار کریمان حضور باشکوهی در پای صندوق‌های رأی دارند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان ادامه داد: مردم در استان کرمان مانند دیگر استان‌ها در شعب اخذ رأی حضور پررنگ و باشکوهی داشتند.

وی افزود: دستگاه قضائی به وظیفه خود که پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی است به نحو مطلوب عمل کرده است و در این راستا ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی را تشکیل داده بود.

وی، گفت: دستگاه قضائی استان همچنین در روز برگزاری انتخابات، فعالیت نامزدها و ستادها را مورد رصد و پیگیری قرار می‌دهد تا در صورت لزوم با مرتکبین برخورد قانونی صورت گیرد.

وی ادامه داد: امروز تا لحظه پایان رأی گیری در حوزه‌های قضائی سراسر استان ۵۲ شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی فعال هستند.

حجت الاسلام حمیدی بیان کرد: در پی بازدیدی که از شعب ویژه رسیدگی کننده به جرایم انتخاباتی در شهر کرمان به عمل آمد تاکنون پرونده‌ای به این شعبات مربوط به تخلفات و جرایم انتخاباتی در یوم جاری ارجاع نشده است، اما دستگاه قضائی استان، این آمادگی را دارد در صورت وقوع جرم با متخلفین برخورد قانونی را به عمل آورد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه از همان ساعات ابتدایی روز، شاهد حضور چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رأی هستیم، گفت: انتخابات با نظم، آرامش و در سلامت کامل در حال برگزاری است و مردم شریف کرمان زمان رأی دادن را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: امروز در تمامی شهرها و بخش‌هایی که رأی گیری در آنها در حال انجام است، شعب فوق العاده جهت رسیدگی به جرایم انتخاباتی تشکیل شده است.

وی، اظهار کرد: پیش بینی می‌گردد انتخابات به شکل سالم و با امنیت کامل برگزار شود و پرونده‌ای تشکیل نگردد اما در صورت اثبات جرم، برای متخلفین پرونده قضائی تشکیل خواهد شد و مورد رسیدگی قانونی قرار خواهد گرفت.

کد خبر ۶۰۴۲۳۷۴




انتخابات در کرمان با آرامش و امنیت کامل در حال برگزاری است

منبع: مــهر
? انتخابات در کرمان با آرامش و امنیت کامل در حال برگزاری است