انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است

کرمان- استاندار کرمان گفت: بعد از فتنه‌های سال گذشته و هجمه دشمن برای آسیب به نظام، این دوره انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است. به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار ظهر چهارشنبه در نشست فصلی ایران قوی ۵ با حضور معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور مهم‌ترین کار سیاسی دولت و نظام در […]

کرمان- استاندار کرمان گفت: بعد از فتنه‌های سال گذشته و هجمه دشمن برای آسیب به نظام، این دوره انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار ظهر چهارشنبه در نشست فصلی ایران قوی ۵ با حضور معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور مهم‌ترین کار سیاسی دولت و نظام در سال جاری را انتخابات دانست و تصریح کرد: مجموعه وزارت کشور مأمور به برگزاری انتخابات بر وفق قوانین و مقررات و با مشارکت حداکثری است، فارغ از اینکه نتیجه انتخابات چه باشد.

وی ادامه داد: بعد از فتنه‌های سال گذشته و هجمه دشمن برای آسیب به نظام، این دوره انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است. تمام تلاش دشمنان بر این است که به بهانه‌های مختلف مشارکت مردمی را پایین بیاورد، پس باید همه کمک کنیم این خواسته دشمن محقق نشود.

فداکار خاطرنشان کرد: لازم است که افراد مؤثر و گروه‌های مرجع وارد صحنه شده و انتخابات با ترغیب افراد و رقابت بالا برگزار شود.

استاندار کرمان، همکاری مجریان انتخابات با دستگاه‌های نظارتی، فراهم‌سازی مقدمات کار اعم از دوره‌های آموزشی، بازبینی فرآیندهای کار و رصد دائمی فضا و مراقبت‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: به گونه‌ای رفتار نکنیم که شائبه طرفداری از فرد و یا گروهی به وجود آید.

فداکار در پایان یادآور شد: ضمن استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی برای انجام وظیفه انتخابات، باید از کارهایی که موجب تنش و حاشیه می‌شود، پرهیز کرد.

کد خبر ۵۹۰۹۱۸۳




انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است

منبع: مــهر
? انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است