انتخابات آزمونی همگانی است که باید به حماسه‌ای حداکثری تبدیل شود

فرماندار شهرستان جیرفت گفت: انتخابات با حضور مردم معنا دارد و حضور مردم با تبیین و آگاهی بخشی رقم خواهد خورد. به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛ فرماندار جیرفت صبح امروز یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی جنوب استان کرمان گفت: انتخابات امسال پُرشور و با حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی […]

فرماندار شهرستان جیرفت گفت: انتخابات با حضور مردم معنا دارد و حضور مردم با تبیین و آگاهی بخشی رقم خواهد خورد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛ فرماندار جیرفت صبح امروز یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی جنوب استان کرمان گفت: انتخابات امسال پُرشور و با حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی برگزار خواهد شد.

احمد بلندنظر شورای فرهنگ عمومی را یک شورای فراقوه‌ای دانست که می‌توان از طریق آن مشارکت بالای مرم را در انتخابات رقم زد.

وی انتخابات را آزمونی همگانی برشمرد که باید به حماسه‌ای حداکثری  تبدیل شود، مردم با حضور و مشارکت حداکثری خود حماسه‌ای دیگر را بیافرینند.

بلندنظر با بیان اینکه تشکیل کمیته‌های تخصصی ذیل شورای فرهنگ عمومی می‌تواند زمینه مشارکت بالا و حضور حداکثری مردم‌ را رقم بزند گفت: انتظار داریم فعالان فرهنگی و کانون‌های مساجد اهمیّت انتخابات را برای مردم تبیین کنند.

فرماندار جیرفت ابراز کرد: حوزه‌های علمیه و بسیج، رسانه‌ها، انجمن‌های ذیل معاونت هنری ارشاد باید به میدان بیایند با تولید محتوا، شور انتخاباتی را رقم بزنند زیرا انتخابات با حضور مردم معنا پیدا می‌کند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: ما در ستاد انتخابات شهرستان گام به گام با ستاد انتخابات استان و ستاد انتخابات کشور در حال حرکت هستیم، تاکنون هماهنگی هیات نظارت، هیات اجرایی تشکیل شده، شعب تعیین تکلیف شدن، ظرفیت‌ها و کاستی‌ها شناسایی شدن تمامی ادارات و نهادها را اطلاع دادیم و اطلاع داده شد که باید در صحنه اجراء باشند تا انتخابات سالم و بدون نقصی را برگزار کنیم.

بلندنظر اذعان کرد: حضور مردم با تبیین و آگاهی بخشی رقم خواهد خورد و تبیین و آگاهی بخشی اهمیّت انتخابات را عناصر فرهنگی می‌توانند انجام دهند.

وی عنوان کرد: دانشگاه‌ها و موسسات علمی و آموزشی با تشکیل جلسات و همایش‌ها می‌توانند به انتخابات معنی بدهند.

نماینده عالی دولت در جیرفت سپس با اشاره به اینکه کشور ما و نظام ما در حال گذر از یک پیچ و مرحله خاصی هست که اگر از این مرحله سالم عبور کنیم قطعاً به اهداف عالیه و مدنظر امام راحل نزدیک خواهیم شد.

بلندنظر مطرح کرد: برای گذر از این مرحله مهم باید مشروعیت سیاسی نظام را پایدار نگه داریم و لازمه پایداری مشروعیت نظام همین انتخابات هست که البته انتخابات با مشارکت بالا لازم است.

فرماندار جیرفت خواص، کاندیداها، نزدیکان آنها، عناصر موثر بر مردم، رسانه‌ها، همه را به خویشتنداری دعوت کرد تا از رفتارهای متعصبانه و هیجان‌زده دوری کنند و فضای آرام و دوستی را حاکم کنند تا مردم با شوق و ذوق پای صندوق رأی حاضر شوند.

انتهای پیام/ امیری

منبع: دقیانوس




انتخابات آزمونی همگانی است که باید به حماسه‌ای حداکثری تبدیل شود

منبع:آرمـان
? انتخابات آزمونی همگانی است که باید به حماسه‌ای حداکثری تبدیل شود