امید به وعده های الهی از درس های عاشورا

امام جمعه شهرستان انار گفت: یکی از درس‌های بسیار مهم کربلا ، عاشورا و سفر اسارت اهل بیت (ع)، امید و باور به وعد‌ه های الهی است. به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، حجت الاسلام منتظری، امام جمعه شهرستان انار در خطبه های این هفته  نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه یکی از درس‌های بسیار مهم کربلا، […]

امام جمعه شهرستان انار گفت: یکی از درس‌های بسیار مهم کربلا ، عاشورا و سفر اسارت اهل بیت (ع)، امید و باور به وعد‌ه های الهی است.

به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، حجت الاسلام منتظری، امام جمعه شهرستان انار در خطبه های این هفته  نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه یکی از درس‌های بسیار مهم کربلا، عاشورا و سفر اسارت اهل بیت (ع) ، امید و باور به وعد‌ه های الهی است، گفت: حضرت زینب (س) با امید به وعده‌های الهی، یزید را مورد خطاب قرار داد و گفت: فَوَ اللَّهِ لَا تَمْحُو ذِكْرَنَا وَ لَا تُمِيتُ وَحْيَنَا

او در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی )  خطاب به جوانان می‌فرماید:جوان‌های عزیز، فردا و آینده مال شما است، شمایید که باید این تاریخ را با عزتش محفوظ نگه داشته و بار مسئولیت را بر دوش بکشید.

حجت الاسلام منتظری در باب مذاکرات هسته‌ای گفت: مذاکرات به سبک قبل، اصلا پذیرفته نیست و باید مذاکرات فقط و فقط برای رفع تحریم‌ها باشد.

او  در باب بحران افغانستان نیز بیان داشت: بهترین سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال بحران افغانستان، میانجی‌گری برای پایان تقابل نظامی و گفت و گو‌های بین گروه‌های افغانستانی است.

امام جمعه شهرستان انار در موضوع اقدام شجاعانه ۶ زندانی فلسطینی گفت: اقدام ۶ زندانی شجاع فلسطینی در فرار از زندان‌های رژیم صهیونیستی، نشانه ضعف و اضمحلال رژیم پوشالی صهیونیستی است.

او  در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد:  فتوای صریح رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) این است که دوچرخه سواری زنان در مجامع عمومی و در جایی که در معرض دید نامحرم هست، حرام است و من این مورد را برای چندمین بار اعلام می‌کنم. 

حجت الاسلام منتظری با بیان اینکه پارک بانوان برای چنین ورزش‌های در نظر گرفته شده است و زنان می‌توانند برای انجام این ورزش به این مکان مراجعه کنند، افزود: از لحاظ قانونی هم انجام حرام در ملا عام جرم بوده و مجازات داشته و قابل رسیدگی است.

انتهای پیام/ م 




امید به وعده های الهی از درس های عاشورا

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? امید به وعده های الهی از درس های عاشورا