امید آفرینی باید در دستور کار قرار گیرد

کرمان- معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه هایتک کرمان گفت: امید آفرینی برای نسل جوان در دستور کار قرار گیرد. به گزارش نذیر کرمان، روح الله فدایی نژاد صبح چهارشنبه در مراسم افتتاح پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان اظهار کرد: راه اندازی بسیج اساتید، تشییع و دفن شهید گمنام دفاع […]

کرمان- معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه هایتک کرمان گفت: امید آفرینی برای نسل جوان در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش نذیر کرمان، روح الله فدایی نژاد صبح چهارشنبه در مراسم افتتاح پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان اظهار کرد: راه اندازی بسیج اساتید، تشییع و دفن شهید گمنام دفاع مقدس و تأسیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه از برکات این دانشگاه است.

وی افزود: همچنین گشایش پایگاه بسیج یاوران علمی دانشگاه از دغدغه‌هایی بود که از حدود یک دهه قبل و از زمان حضور در دانشگاه دنبال می شده است.

فدایی نژاد با اشاره به اینکه فعالیت‌های دفاتر و نهادهای مختلف به کارکردهای دانشگاه کمک می‌کند، بیان کرد: از رئیس دانشگاه برای حمایت در این زمینه سپاسگزارم.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه روحیه بسیجی را در تسهیل امور و انجام فعالیت‌های مختلف در دانشگاه مؤثر دانست و گفت: همه باید در ارتباط با نسل جوان و دانشجو امید آفرینی را درنظر داشته باشیم.

فدایی نژاد خاطرنشان کرد: گاهی برخی از دانشجویان در اندیشه مهاجرت از کشور هستند در حالیکه معتقدم با همین امکانات داخلی می‌توانیم بسیاری از فعالیت‌های علمی و پژوهشی را انجام دهیم.

وی در پایان تاکید کرد: جوانان باید در کشور بمانند و برای کشور کارکنند.

کد خبر ۵۹۵۹۱۳۷




امید آفرینی باید در دستور کار قرار گیرد

منبع: مــهر
? امید آفرینی باید در دستور کار قرار گیرد