امیدآفرینی یکی از مهمترین وظایف مدیران است

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: امیدآفرینی در جامعه و ایجاد روحیه کار و تلاش یکی از مهمترین وظایف مدیران است. فت فتو کرمان –  سردار حسین معروفی عصر شنبه در جلسه بزرگداشت دهه فجر در کرمان گفت: یکی از کار‌هایی که باید در ایام دهه فجر انجام شود انتقال اطلاعات […]

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: امیدآفرینی در جامعه و ایجاد روحیه کار و تلاش یکی از مهمترین وظایف مدیران است.

فت فتو کرمان –  سردار حسین معروفی عصر شنبه در جلسه بزرگداشت دهه فجر در کرمان گفت: یکی از کار‌هایی که باید در ایام دهه فجر انجام شود انتقال اطلاعات صحیح در مورد انقلاب و وضعیت رژیم شاه است و در این راستا دستگاه‌های فرهنگی باید برنامه داشته باشند.

او گفت: دشمن سعی دارد واقعیت‌های جامعه را برعکس نشان دهد و در این زمینه به ویژه در فضای مجازی باید برنامه داشته باشیم.

او به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم امیدآفرینی در جامعه اشاره کرد و گفت: افتتاح طرح‌های مختلف و کلنگ زنی پروژه‌های مورد نیاز مردم در این ایام و بیان عملکرد‌ها می‌تواند در این زمینه تأثیر گذار باشد.

سردار معروفی گفت: ۲۰۰ برنامه شاخص و محوری در این زمینه در استان کرمان اجرا می‌شود که از مهمترین آن‌ها توزیع بسته‌های معیشتی و رزمایش کمک‌های مومنانه است.

او به اقدامات سپاه برای کمک به محرومان در مناطق دور افتاده اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات خاص سپاه در استان کرمان آبرسانی به روستا‌های محروم می‌باشد که در این زمینه برنامه‌های متعددی در حال اجرا داریم.

انتهای پیام/س




امیدآفرینی یکی از مهمترین وظایف مدیران است

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? امیدآفرینی یکی از مهمترین وظایف مدیران است