امکان ثبت نام متقاضیان جدید در طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد

محمد ساردوئی در جلسه شورای مسکن استان کرمان گفت: تعداد ۳۳ هزار و ۴۳۱ نفر متقاضی در نهضت ملی مسکن در جنوب کرمان ثبت نام کرده و ۶۲۸۰ نفر تائید نهائی شده اند. به گزارش فت فتو از فاریاب امکان ثبت نام نهضت ملی مسکن در جنوب کرمان و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر شمال استان  […]

محمد ساردوئی در جلسه شورای مسکن استان کرمان گفت: تعداد ۳۳ هزار و ۴۳۱ نفر متقاضی در نهضت ملی مسکن در جنوب کرمان ثبت نام کرده و ۶۲۸۰ نفر تائید نهائی شده اند.

به گزارش فت فتو از فاریاب امکان ثبت نام نهضت ملی مسکن در جنوب کرمان و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر شمال استان  وجود دارد.
 
محمد ساردوئی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان گفت: در حال حاضر در شهرستان های جنوب استان کرمان امکان ثبت نام متقاضیان جدید در طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد.
 

وی  اظهار کرد: تعداد ۳۳ هزار و ۴۳۱ نفر متقاضی در نهضت ملی مسکن در جنوب کرمان ثبت نام کرده و ۶۲۸۰ نفر تائید نهائی شده اند.

 
مدیر کل شهرسازی جنوب با اشاره به اینکه ۳۱۲۳ نفر از این تعداد واریز وجه داشته اند، افزود: به جز شهر جیرفت، در دیگر شهرها ساخت واحدها، یک طبقه در نظر گرفته شده است.
 
ساردوئی تصریح کرد: در حال حاضر در شهرستان های جنوب استان کرمان امکان ثبت نام متقاضیان جدید در نهضت ملی مسکن وجود دارد.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به اینکه یکی از مشکلات بزرگ، عدم همکاری بانکهاست، گفت: به جز بانک مسکن، هیچ بانکی در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن همکاری نکرده است.
 
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه پروژه ها حاشیه شهرها هستند، دستگاه های خدمات رسان باید در تامین زیرساخت ها همکاری داشته باشند.
 
ساردوئی با اشاره به اینکه در بیشتر شهرهای جنوب استان مشکل تامین زمین داریم و در حال رفع مشکل هستیم، گفت: مشکل اصلی تامین زمین مربوط به شهر جیرفت است و در مجموع ۴۶۸۵ واحد در جنوب کسری زمین داریم.
 
به گزارش فت فتو  امکان ثبت نام جدید متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در استان کرمان وجود دارد و فقط در شهرهای کرمان، رفسنجان، سیرجان و بم نمی توان ثبت نام کرد.

انتهای پیام/




امکان ثبت نام متقاضیان جدید در طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد

منبع:آرمـان
? امکان ثبت نام متقاضیان جدید در طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد