امکانات و زیرساخت ها در موکب «ماهان» توسعه یابد

کرمان – استاندار کرمان با اشاره به حضور زوار اربعین در کشورهای شرقی برای حضور در کرمان کربلا گفت: موکب ماهان برای پذیرایی از این زائران آماده شود. به گزارش فت فتو، محمد مهدی فداکار ظهر سه شنبه در جلسه ستاد اربعین در کرمان اظهارداشت: همه دستگاه‌های اجرایی در کرمان از هم اکنون باید همکاری […]

کرمان – استاندار کرمان با اشاره به حضور زوار اربعین در کشورهای شرقی برای حضور در کرمان کربلا گفت: موکب ماهان برای پذیرایی از این زائران آماده شود.

به گزارش فت فتو، محمد مهدی فداکار ظهر سه شنبه در جلسه ستاد اربعین در کرمان اظهارداشت: همه دستگاه‌های اجرایی در کرمان از هم اکنون باید همکاری و هماهنگی‌های لازم در راستای ثبت نام، اعزام و کمک به زائران اربعین را انجام دهند.

وی عنوان کرد: باید از بروز هر گونه هرج و مرج به خصوص در زمینه حمل و نقل زائران باید جلوگیری شود و به خصوص در زمینه قیمت بلیط ساماندهی لازم انجام شود و از همه ظرفیت‌های استان استفاده شود.

وی بیان کرد: یکی از مسائل استان علاوه بر اعزام زائران پذیرایی از زائران کشورهای شرقی است که به سمت کربلا در حال حرکت هستند.

وی با اشاره به شرایط این زائران گفت: باید رفاه لازم برای این زائران را فراهم کنیم و موکب ماهان یکی از مهمترین مراکز استراحت و خدمات دهی به این افراد در استان کرمان است.

وی خواستار توسعه زیر ساخت‌ها و امکانات این موکب شد و افزود: تمام ظرفیت‌ها در استان باید به روز رسانی و مهیا شود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از زائران در مسیر حرکت به سمت کربلا در گلزار شهدای کرمان نیز حضور می‌یابند و از مرقد شهید سلیمانی بازدید می‌کنند گفت: باید زمینه خدمات به این زائران نیز فراهم شود.

کد خبر ۵۵۴۲۰۴۷




امکانات و زیرساخت ها در موکب «ماهان» توسعه یابد

منبع: مــهر
? امکانات و زیرساخت ها در موکب «ماهان» توسعه یابد