امکانات زیادی برای بهبود شرایط اقتصادی داریم

کرمان- رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: ما در ایران امکانات زیادی داریم تا با استفاده از آنها بتوانیم از وضعیت موجود جدا شده و شرایط اقتصادی را بهبود دهیم. به گزارش نذیر کرمان، بابک اسماعیلی ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از واحدهای برتر صنعتی استان کرمان گفت: فروش و یافتن بازارهای […]

کرمان- رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: ما در ایران امکانات زیادی داریم تا با استفاده از آنها بتوانیم از وضعیت موجود جدا شده و شرایط اقتصادی را بهبود دهیم.

به گزارش نذیر کرمان، بابک اسماعیلی ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از واحدهای برتر صنعتی استان کرمان گفت: فروش و یافتن بازارهای داخلی و خارجی برای تولیدکنندگان مهمترین و کلیدی ترین مسئله است.

وی گفت: ما در کشور هیچ کالای دارای ارزش افزوده تولید و صادر نمی‌کنیم و اغلب درگیر تولید، فروش و صادرات محصولاتی هستیم که منابع اصلی ما هستند.

اسماعیلی خلق ارزش افزوده و تولید محصولات با دانش بالا، از منابع حاصل از فروش محصولات خام کشور را یکی از راه‌های بهبود عملکرد تولید و صادرات کشور دانست و گفت: ما از نظر اقتصادی اگر بخواهیم به رشد هشت درصدی پیش بینی شده در برنامه هفتم اقتصادی برسیم باید واردات ماشین آلات و صنایع را آزاد و مشکلات بانکی با خارج از کشور را مرتفع کنیم.

کد خبر ۵۸۹۷۸۶۵




امکانات زیادی برای بهبود شرایط اقتصادی داریم

منبع: مــهر
? امکانات زیادی برای بهبود شرایط اقتصادی داریم