امهال وام‌های کشاورزی تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کند

نماینده زرند در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حل مشکلات استان کرمان گفت که امهال وام‌های کشاورزی تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کند. به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری نذیر کرمان به نقل از ایسنا؛ عفت شریعتی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اعلام انزجار […]

نماینده زرند در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حل مشکلات استان کرمان گفت که امهال وام‌های کشاورزی تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کند.

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری نذیر کرمان به نقل از ایسنا؛ عفت شریعتی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اعلام انزجار از اهانت کنندگان به قرآن گفت: رییس جمهور در سفر اخیر به کرمان علاوه بر افتتاح آب‌رسانی به منطقه شهرستان بم و رفسنجان و سایر موارد دیگر نسبت به انتقال آب از خلیج فارس به زرند و کوهبنان که گرفتار بحران بی‌آبی هستند تاکید داشتند که قدردانی می‌کنم.

وی همچنین گفت: از وزارت کشاورزی برای امهال وام‌های کشاورزی تشکر می‌کنم، ان‌شاءالله هر چه زودتر برای رفع مشکلات کشاورزان اقدام شود.
 
شریعتی با تاکید بر لزوم رفع مشکل کارگران معادن و زیرمجموعه‌های آن‌ها به خصوص اجرایی شدن ضریب ۲ کارگران گفت: از مقام عالی وزارت جهادکشاورزی تقاضا دارم، نسبت به تحویل ۱ هزار اراضی ده‌چنار به مالکین آن اقدام کرده و میزان امهال وام‌های کشاورزی را فعلا تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان افزایش دهند.

انتهای خبر/کارگرزاده 




امهال وام‌های کشاورزی تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کند

منبع:آرمـان
? امهال وام‌های کشاورزی تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کند