امنیت امروز کشور از دستاورد‌های دوران دفاع مقدس

امام جمعه کرمان گفت: امنیت و آرامش امروز و آینده کشور از جمله دستاورد‌های دوران دفاع مقدس است. به گزارش فت فتو، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در خطبه‌های نماز جمعه کرمان گفت: بیمه شدن انقلاب نوپای ایران، تغییر اخلاق نظری به اخلاق عملی در سایه مبانی اسلام و اعتماد به […]

امام جمعه کرمان گفت: امنیت و آرامش امروز و آینده کشور از جمله دستاورد‌های دوران دفاع مقدس است.

به گزارش فت فتو، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در خطبه‌های نماز جمعه کرمان گفت: بیمه شدن انقلاب نوپای ایران، تغییر اخلاق نظری به اخلاق عملی در سایه مبانی اسلام و اعتماد به نفس برای دفاع از کشور از دیگر دستاورد‌های دوران دفاع مقدس است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی همچنین با گرامیداشت فرارسیدن اربعین حسینی، راهپیمایی عظیم اربعین را پدیده‌ای بزرگ دانست که مهیا شدن امت اسلام برای استقبال از ولیعصر عجل الله تعالی فرجه شریف و تجلیل از خط سرخ شهادت امام حسین(ع) است.

وی افزود:دولت سیزدهم با تلاش جدی در عرصه عمل و تفکر، دو حرکت انقلابی مهم انجام داده که یکی واکسیناسیون فراگیر و دیگری پیوستن کشورمان به پیمان شانگ‌های در راستای مقابله با تحریم‌ها است.

فرمانده سپاه ثارالله هم در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرمان گفت: ایمان، وحدت و بهره مندی از رهبری حکیمانه سه مولفه اصلی موفقیت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

سردار حسین معروفی افزود: مقاومت، جهاد و شهادت سه ویژگی مهم و اصلی برای غلبه بر دشمنان است و عصاره جوانان ما در جبهه‌ها حاضر شدند که بخشی از این عزیزان شهید، جانباز و یا اسیر شدند و توانستند برای کشورمان سربلندی به ارمغان آورند.




امنیت امروز کشور از دستاورد‌های دوران دفاع مقدس

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? امنیت امروز کشور از دستاورد‌های دوران دفاع مقدس