امنیت امروز در جامعه به واسطه خون شهدا بوجود آمده است

فرمانده سپاه عنبرآباد گفت: همایش تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزند با محوریت فرزندآوری در عنبرآباد برگزار شد. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ همایش تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزند با محوریت فرزند آوری با حضور دکتر نخعی استاد دانشگاه علوم پزشکی، شریعت زاده معاونت فرهنگی سپاه ثارالله ، بیگ‌زاده معاون دانشگاه علوم پزشکی […]

فرمانده سپاه عنبرآباد گفت: همایش تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزند با محوریت فرزندآوری در عنبرآباد برگزار شد.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ همایش تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزند با محوریت فرزند آوری با حضور دکتر نخعی استاد دانشگاه علوم پزشکی، شریعت زاده معاونت فرهنگی سپاه ثارالله ، بیگ‌زاده معاون دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و مسئولین شهرستان عنبرآباد در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عنبرآباد برگزار شد.

 
در این همایش سرهنگ پاسدار ایوب سنجری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عنبرآباد گفت: امنیت امروز در جامعه به واسطه خون شهدا بوجود آمده است و باید قدر امنیت را دانست.
 
وی افزود: امروز هجمه دشمن بر جامعه ما بسیار زیاد است و امروز که کشور ما جزو گسترده‌ترین پوشش بیمه سلامت در دنیاست و خدمات گسترده ای در زمینه بهداشت داریم اما جنگ رسانه ای دشمن نمیخواهد خدمات برای مردم روشن شود
 
سرهنگ سنجری بیان کرد: هجمه روانی برای تغییر افکار از زمان پیامبر و ائمه وجود داشت و تاکید پیامبر و ائمه همیشه بر حق و عدالت بود.
 
یزدان افشاری پور فرماندار شهرستان عنبرآباد در همایش تحکیم بنیان خانواده گفت: موضوع فرزندآوری از مباحث مهمی است که مقام معظم رهبری همیشه بر آن تاکید دارند.
 
وی افزود: امروزه وظیفه همه ما ارسال پیام و سیاست‌های جمعیتی ابلاغی مقام معظم رهبری برای همه مردم است.
 
فرماندار عنبرآباد با اشاره به وجود خانواده‌های پرجمعیت و تربیت فرزندان در شهرستان عنبراباد گفت: خانواده خالصی در شهر دوساری دارای ‌ ۹فرزند است که همگی حافظ قران هستند و این نشان می‌دهد که جمعیت زیاد یک خانواده مانع از تربیت صحیح فرزندان نمی‌شود.


انتهای خبر/بهادری 
 




امنیت امروز در جامعه به واسطه خون شهدا بوجود آمده است

منبع:آرمـان
? امنیت امروز در جامعه به واسطه خون شهدا بوجود آمده است