امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون‌های شهداء است

موسی سلیمانی گفت: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون‌های ریخته شده شهدایی است که خالصانه جان خود را در راه امنیت فدا کردند. به گزارش “فت فتو” موسی سلیمانی مسئول کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی شهرستان جیرفت در دیدار با خانواده‌های معظّم شهیدان فردین سنجری و محمدرضا بهزاد پور گفت: در دنیای کنونی امنیت یکی […]

موسی سلیمانی گفت: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون‌های ریخته شده شهدایی است که خالصانه جان خود را در راه امنیت فدا کردند.

به گزارش “فت فتو” موسی سلیمانی مسئول کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی شهرستان جیرفت در دیدار با خانواده‌های معظّم شهیدان فردین سنجری و محمدرضا بهزاد پور گفت: در دنیای کنونی امنیت یکی از مهمترین مسائل کشورها است و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون‌های ریخته شده جوانانی است که خالصانه جان خود را در راه امنیت فدا کردند.
 
سلیمانی ادامه داد: در سایه امنیت است که می‌توانیم در عرصه‌های مختلف رشد و پیشرفت کنیم و شاهد جامعه پویا باشیم.
 
وی ضمن قدردانی از صبر و استقامت خانواده‌های شهداء والامقام تأکید کرد: خانواده‌های معظّم شهداء و ایثارگران با وجود درد و رنج‌های فراوان به آرمان‌های امام راحل (ره) و ارزش‌های انقلاب اسلامی پایبند هستند.
 
وی تصریح کرد: یکی از مصداق‌های قدردانی و تشکر از خانواده‌های معظّم و گرانقدر شهداء ادامه دادن راه آنها و پاسداری از امنیت کشور است که با خون پاک شهیدان به ثمر نشسته است.
 
سلیمانی افزود: شهیدان فردین سنجری و محمدرضا بهزادپور از شهدای نیروی انتظامی در درگیری با سوداگران مرگ هستند که به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
 
موسی سلیمانی مدیر کانون ایثار و شهادت رضوی شهرستان جیرفت از همکاری خوب و شایسته محمد چهارشنبه‌پور در همه برنامه‌ها تقدیر و تشکر کرد.
 
انتهای پیام/




امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون‌های شهداء است

منبع:آرمـان
? امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون‌های شهداء است