امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان صمت جنوب کرمان و کمیته امداد امام خمینی (ره) جیرفت

مسلم مروجی‌فرد از امضای تفاهم‌نامه همکاری با کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) جیرفت خبر داد. به گزارش “فت فتو” از جیرفت؛ مسلم مروجی‌فرد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: این تفاهم نامه همکاری به منظور ترویج و توسعه فرهنگ احسان و نیکوکاری و در راستای استفاده از ظرفیت متقابل صنعت، معدن […]

مسلم مروجی‌فرد از امضای تفاهم‌نامه همکاری با کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) جیرفت خبر داد.

به گزارش “فت فتو” از جیرفت؛ مسلم مروجی‌فرد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: این تفاهم نامه همکاری به منظور ترویج و توسعه فرهنگ احسان و نیکوکاری و در راستای استفاده از ظرفیت متقابل صنعت، معدن و تجارت و کمیته امداد در توانمندسازی، کار آفرینی مددجویان و ارائه خدمات مؤثر به نیازمندان، بین این دو نهاد منعقد شد.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان تلاش در جهت هم‌افزایی توانمندی‌ها و امکانات برای مبارزه با فقر و محرومیت در راستای منویات مقام معظّم رهبری مدظله العالی و خدمت‌رسانی به خانواده‌های نیازمند به ویژه در مناطق محروم جنوب کرمان را از اهداف این تفاهم‌نامه عنوان کرد.

مروجی‌فرد تصریح کرد: همکاری در ایجاد فضای کسب و کار ویژه افراد تحت حمایت کمیته امداد، ایجاد مراکز نیکوکاری و مراکز تخصصی اشتغالزایی ویژه این افراد، حامی یابی و جذب کمک‌های نقدی و غیر نقدی در مناسبت‌های مختلف جهت ایتام و نیازمندان، همکاری در جهت جذب افراد تحت حمایت و مددجویان در واحدهای تولیدی زیرمجموعه را از دیگر اهداف این تفاهم نامه عنوان کرد.

وی همچنین افزود: شناسایی و معرفی مددجویان جویای کار و اعطای بسته‌های تشویقی به واحد‌های صنعتی، معدنی و تجاری نیز از دیگر مفاد این تفاهم نامه می‌باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان تأکید کرد: واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری که در این توافق‌نامه شرکت کنند و برای افراد تحت حمایت کمیته امداد در واحد‌های خود اشتغالزایی کنند، می‌توانند از تسهیلات ۱ میلیارد ریالی به ازای هر اشتغال ایجادی استفاده نمایند.

وی همچنین گفت: معافیت سهم بیمه تأمین اجتماعی به مدت چند سال برای کارفرمایانی که نسبت به جذب و به کارگیری افراد تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) اقدام می‌نمایند، نیز از دیگر بندهای این تفاهم‌نامه می‌باشد.

انتهای پیام/




امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان صمت جنوب کرمان و کمیته امداد امام خمینی (ره) جیرفت

منبع:آرمـان
? امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان صمت جنوب کرمان و کمیته امداد امام خمینی (ره) جیرفت