امروز ۲۳ اسفندماه، اجلاسیه مجمع عالی بسیج شهرستان جیرفت در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

«ناصر بهروز» فرمانده سپاه شهرستان جیرفت: در آخرین دیدار فرماندهان با مقام معظم رهبری، ایشان ۸ فرمان به سپاه ابلاغ فرمودند که یکی از این فرامین همکاری و تعامل با مدیران دستگاه های اجرایی برای حل مشکلات مردم است  به گزارش فت فتواز کرمان، امروز ۲۳ اسفندماه اجلاسیه مجمع عالی بسیج شهرستان جیرفت در سالن […]

«ناصر بهروز» فرمانده سپاه شهرستان جیرفت: در آخرین دیدار فرماندهان با مقام معظم رهبری، ایشان ۸ فرمان به سپاه ابلاغ فرمودند که یکی از این فرامین همکاری و تعامل با مدیران دستگاه های اجرایی برای حل مشکلات مردم است

 به گزارش فت فتواز کرمان، امروز ۲۳ اسفندماه اجلاسیه مجمع عالی بسیج شهرستان جیرفت در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

«ناصر بهروز» در این نشست، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: در آخرین دیدار فرماندهان با مقام معظم رهبری، ایشان ۸ فرمان به سپاه ابلاغ فرمودند که یکی از این فرامین همکاری و تعامل با مدیران دستگاه های اجرایی برای حل مشکلات مردم است.

فرمانده سپاه جیرفت با بیان این مطلب که شاید بزرگترین و بی نظیر ترین شبکه مردمی جهانی بسیج باشد که در اختیار ما قرار دارد، ابراز کرد: این شبکه مملو از ظرفیت ها و نقاط قوت است و هر جا که چالشی پیش آید قطعا بسیج می تواند نقش آفرین باشد.

وی بسیج را مردم جامعه دانست و افزود: در ایام کرونا ظرفیت های مردمی بسیج ساماندهی شده و در حوزه بهداشت و درمان بکار گرفته شد.

بهروز با بیان این مطلب که بسیج در عرصه های مختلف فعالیت دارد، ادامه داد: در نظر داریم در حوزه آب با اجرای پروژه های آبرسانی برای سال آینده هیچ روستای فاقد آب آشامیدنی در شهرستان وجود نداشته باشد.

فرمانده سپاه جیرفت خاطرنشان کرد: سال آینده بالغ بر ۱۵۰ روستای فاقد آب آشامیدنی در قالب طرح آبرسانی مرد میدان از آب بهداشتی برخوردار می شوند.

وی اضافه کرد: پروژه های بزرگی بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان اعتبار دارد که یکی از این پروژه ها مجتمع های آبرسانی است که با استفاده از ظرفیت بسیج، اجرایی می شود.

بهروز با بیان این مطلب که در عملیاتی شدن بروژه های آبرسانی همه دستگاه های اجرایی کنار یکدیگر قرار گرفته اند، تاکید کرد: سپاه یک موتور محرک است و در اجرای این پروژه ها دهیار، شورا، بخشدار، آبفا، فرماندار، سپاه و عموم بسیجیان محلات نیز مشارکت دارند و با اجرای این پروژه ها مشکل آب چندین روستا تاکنون حل شده است.

فرمانده سپاه جیرفت تصریح کرد: هدف سپاه استفاده از همه ظرفیت ها برای حل مشکلات و چالش های منطقه است و مجمع عالی بسیج نیز با ۶ کارگروه در همین راستا تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: در این کارگروه بر اساس اولویت ها مسائل و مشکلات متعددی مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد و در نهایت راهکارهایی برای رفع این مشکلات در اختیار مدیران دستگاه های اجرایی قرار داده می شود.

بهروز با بیان این مطلب که این کارگروه ها کار اجرایی انجام نمی دهند، ادامه داد: این ۶ کارگروه متشکل از اشخاص حقیقی و حقوقی، نخبگان متخصص و فرهیخته هستند و ما سعی داریم با ارائه راهکار بازوهایی توانمند برای مدیران اجرایی باشیم.

فرمانده سپاه جیرفت خاطرنشان کرد: یکی از این کارگروه ها، کارگروه تعلیم و تربیت است که با موضوع اخلاق و معنویت برگرفته از گام دوم انقلاب اسلامی در سال آینده به طور جدی فعالیت خواهد کرد.

 وی نگاه سپاه را مسجد و محله محور برشمرد و گفت: به منظور پویایی مساجد با همکاری دستگاه های متولی قرار گاه های محله محور تشکیل می شوند.

بهروز در خاتمه تصریح کرد: ما هر کاری انجام می دهیم، برای حل مشکل مردم است و ما نگاه حزبی، جناحی و سیاسی نداریم و از کلیه ظرفیت ها برای حل مشکلات مردم استفاده می کنیم.

 

گفتنی است؛ این اجلاسیه با حضور امام جمعه جیرفت، فرمانده سپاه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و جمعی از مسئولین شهرستان جیرفت برگزار شد. 

 




امروز ۲۳ اسفندماه، اجلاسیه مجمع عالی بسیج شهرستان جیرفت در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

منبع: خــبرگزاری بســیج
? امروز ۲۳ اسفندماه، اجلاسیه مجمع عالی بسیج شهرستان جیرفت در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.