امروز کشور در اوج اقتدار قرار دارد

دکتر جلالی معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری کرمان در آیین تودیع و معارفه فرماندار کهنوج گفت: دشمن به دنبال فتنه انگیزی است ولی شکست خورده است. به گزارش “راه ارمان” دکتر جلالی معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری کرمان در آیین تودیع و معارفه فرماندار کهنوج گفت: کم کاری ما در حوزه فرهنگی مشهود است و […]

دکتر جلالی معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری کرمان در آیین تودیع و معارفه فرماندار کهنوج گفت: دشمن به دنبال فتنه انگیزی است ولی شکست خورده است.

به گزارش “راه ارمان” دکتر جلالی معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری کرمان در آیین تودیع و معارفه فرماندار کهنوج گفت: کم کاری ما در حوزه فرهنگی مشهود است و باید بیشتر تلاش کنیم و باید فرمایشات ارزشمند مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی بیشتر مورد توجه قرار گیرد و برای نسل جوان تببین شود.

 
معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری کرمان گفت: راهپیمایی اربعین و حضور حماسی مردم در راهپیمایی اربعین باعث اتحاد و همدلی مردم و شکست دشمن شده است. 
 
وی با اشاره به اصلاح یارانه ها در حوزه آرد و نان گفت: جراحی اقتصادی برکات خوبی دارد که در مدت زمان طولانی جواب خواهد داد .
 
وی خاطر نشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری از تحریم خطرناک تر تحریف است و باید از اصول انقلاب بیشتر مراقبت کند .
 
 جلالی گفت: آقای سنجری سرپرست سابق فرمانداري مجاهدانه تلاش کرد .
 
وی خاطر نشان کرد: آقای شعبانی باید از تمامی ظرفیت های شهرستان استفاده کند.

 انتهای پیام/ک




امروز کشور در اوج اقتدار قرار دارد

منبع:آرمـان
? امروز کشور در اوج اقتدار قرار دارد