امروز ما به جهاد عفاف و انقلاب حجاب نیاز داریم

حجت الاسلام شجاعی ضمن تاکید به جهاد عفاف و انقلاب حجاب برای مقابله دشمن گفت: امروز نیاز داریم که چادر و حجاب باید بعنوان یک ارزش در میان نسل جوان ما که در معرض تیرها تبلیغانی دشمن قرار دارند . به گزارش فت فتواز کرمان : حجت الاسلام مهدی شجاعی امام جمعه زرند در جمع […]

حجت الاسلام شجاعی ضمن تاکید به جهاد عفاف و انقلاب حجاب برای مقابله دشمن گفت: امروز نیاز داریم که چادر و حجاب باید بعنوان یک ارزش در میان نسل جوان ما که در معرض تیرها تبلیغانی دشمن قرار دارند .

به گزارش فت فتواز کرمان : حجت الاسلام مهدی شجاعی امام جمعه زرند در جمع نمازگران در مصلی پیامبر اعظم (صل الله علیه وآله وسلم ) با تبریک دهه امامت و ولایت وگرامی داشت هفته حجاب وعفاف گفت : دشمن با تمام ظرفیت خودش به میدان آمده است و امروز ما به جهاد عفاف و انقلاب حجاب نیاز داریم و باید اقرار کنیم که در جامعه ما متاسفانه در بحث حجاب این حمله ها و هجمه های دشمن تاثیر بدی بر بعضی افراد داشته است.برخی دانسته یا نادانسته گرفتار انحراف شده اند.

وی افزود : امروز ما نیاز داریم که چادر و حجاب باید بعنوان یک ارزش در میان نسل جوان ما که در معرض تیرها تبلیغانی دشمن قرار دارند مطرح بشود و این یکی از موضوعاتی است که باید مورد توجه مجموعه های دولتی و فرهنگی ما قرار بگیرد. و حجاب بعنوان یکی از نمادهای مهم جامعه اسلامی همواره مطرح بوده است و از بزرگترین امتیازاتی که زنان جامعه اسلامی دارند مزین بودن به زینت حجاب و عفاف هست.

خطیب جمعه زرند گفت: ۲۱تیرماه سالروز قیام خونین مسجد گوهرشاد علیه کشف حجاب و به همین مناسبت روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است .

حجت الاسلام شجاعی ضمن اشاره به برکات حجاب برای بانوان افزود: حجاب بعنوان یکی از نمادهای مهم جامعه اسلامی همواره مطرح بوده است و از بزرگترین امتیازاتی که زنان جامعه اسلامی دارند مزین بودن به زینت حجاب و عفاف هست. و دشمن در طول تاریخ حمله کرده و هجمه اورده و هرگاه خواستند یک جامعه  را به انحطاط بکشند و بر آن مسلط بشود بحث حجاب و عفاف را هدف قرار داده است ویکی از اهداف شوم دشمن در خصوص حجاب زدایی و عفت زدایی است که  امروز در دستور کار دشمن هست دشمن توان دیدن بانوان عفیفه و محجبه را ندارد چرا که تک تک آنها نماد اسلام ، امر به معروف و نهی از منکر است.

خطیب جمعه زرند ضمن تاکید به جهاد عفاف و انقلاب حجاب برای مقابله دشمن گفت: دشمن با تمام ظرفیت خودش به میدان آمده است و امروز ما به جهاد عفاف و انقلاب حجاب نیاز داریم و باید اقرار کنیم که در جامعه ما متاسفانه در بحث حجاب این حمله ها و هجمه های دشمن تاثیر بدی بر بعضی افراد داشته است.برخی دانسته یا نادانسته گرفتار انحراف شده اند.

وی با اشاره به افزایش آمار افراد محجبه در غرب گفت: امروز در غرب با موج حجاب خواهی رو به رو هستیم یعنی جمع قابل توجهی از زنان غربی که اکثرا هم از اقشار فرهیخته و تحصلیکرده هستند به سمت حجاب حرکت می کنند.

وی در خصوص حجاب ستیزی جوامع غربی گفت :در فرانسه که خود را مهد دموکراسی میداند، قانون منع حجاب وضع میکند و زنان محجبه را از تحصیل منع می کنند. 

حجت الاسلام شجاعی همچنین افزود: امروز نیاز داریم که چادر و حجاب باید بعنوان یک ارزش در میان نسل جوان ما که در معرض تیرها تبلیغانی دشمن قرار دارند مطرح بشود و این یکی از موضوعاتی است که باید مورد توجه مجموعه های دولتی و فرهنگی ما قرار بگیرد.

حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند با اشاره به روز عرفه بیان داشت: روز عرفه بعنوان روز دعا و عبادت و بندگی در فرهنگ اهلبیت (علیهم السلام )  بوده و سفارشات اکیدی داریم که مومنین این روز را از دست ندهند که روز غفران و آمرزش است . و روز عید قربان را که یاداور حماسه بزرگ حضرت ابراهیم و اسماعیل علیه السلام و سربلندی این دو پیامبر الهی در آزمون بزرگ الهی که تسلیم محض پروردگار بودن ، می باشد . و یکی از اعمال این روز بزرگ قربانی کردن است که میتوان با همکاری ارگان های حمایتی مثل: کمیته امداد و بهزیستی و مراکز خیریه همکاری کنید جهت ذبح قربانی و بهره مندی از برکات این روز بزرگ جهت کمک به نیازمندان در این امر خیر نیز سهیم شد.




امروز ما به جهاد عفاف و انقلاب حجاب نیاز داریم

منبع: خــبرگزاری بســیج
? امروز ما به جهاد عفاف و انقلاب حجاب نیاز داریم