امروز دشمن از استمرار حرکت شهید فهمیده ها هراس دارد

حجت الاسلام شجاعی گفت :امروز دشمن از استمرار حرکت شهید فهمیده ها هراس دارد و ۳۶هزار دانش آموز افتخاری برای ایران است که برای دفاع از ارزش ها سر از پا نمی شناختند. به گزارش فت فتواز کرمان : حجت الاسلام و المسلمین شجاعی در خطبه های نماز جمعه این هفته زرند ضمن عرض تسلیت […]

حجت الاسلام شجاعی گفت :امروز دشمن از استمرار حرکت شهید فهمیده ها هراس دارد و ۳۶هزار دانش آموز افتخاری برای ایران است که برای دفاع از ارزش ها سر از پا نمی شناختند.

به گزارش فت فتواز کرمان : حجت الاسلام و المسلمین شجاعی در خطبه های نماز جمعه این هفته زرند ضمن عرض تسلیت حادثه تروریستی شیراز گفت: دشمنان نظام اسلامی و ایران مقتدر و قوی در خیال خام خود تصور می کنند با انجام این قبیل جنایات و با به خاک و خون کشیدن مردم متدین و بی دفاع در حرم اهل بیت پیامبر اعظم (صل الله علیه وآله وسلم ) می توانند در اراده پولادین و مستحکم مردم صبور و هوشیار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خللی وارد کنند.

وی افزود: اما تجربه دهه های گذشته شاهد محکمی است بر اینکه این اقدامات مغرضانه نه تنها باعث ایجاد خلل در اراده مردم عزیز ایران نمی شود بلکه آتش قهر و انتقام این مردم را در بر هم زدن اردوگاه مجموعه استکبار جهانی که تاب دیدن پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارند، شعله ورتر می کند.

خطیب نماز جمعه زرند تصریح کرد: تعجب می کنم چرا دشمن تجربه نمی کند هرگاه خونی از عزیزان ما ریخته می شود ثمره همین خون، منجر به اتحاد مردم ما می شود و مردم ما نه تنها از ارزش های دینی دست نمی کشند بلکه در این مسیر با تقدیم شهدا ثابت قدم شدند و هر گز اجازه خواهند داد دشمن با این حرکت های خبثانه، در اراده آنان خللی ایجاد کنند و این را از امام حسین علیه السلام به ارث بردیم.

وی با بیان این که پیام این راهپیمایی ها در سراسر کشور نمایش اقتدار و سیلی محکمی به استکبار جهانی و نشان از اتحاد و انسجام مردم ما است و سبب گشودن چشم بصیرت آنانکه با فوت خانم امینی با موضع گیری های شتاب زده خود باعث آشوب شدند گفت: این شرارات قطعا بی پاسخ نخواهند ماند و عاملان آن باید منتظر مجازات سخت باشند.

امام جمعه زرند ادامه داد: امروز دشمن از استمرار حرکت شهید فهمیده ها هراس دارد و ۳۶هزار دانش آموز افتخاری برای ایران است که برای دفاع از ارزش ها سر از پا نمی شناختند.

وی افزود: دشمن با تحریک احساسات عده ای را به میدان آورده با شایعه پراکنی و دروغ افکنی، که اینان قطعا با جهاد تبیین متوجه اشتباه خویش خواهند شد.

خطیب نماز جمعه زرند با اشاره به روز پدافند غیر عامل تصریح کرد: در کشور ما و خصوصا در شهر زرند با توجه به ثروت عظیمی که داریم به ویژه صنایع و معادنی که وجود دارد، آن تدابیر لازمی که برای پدافند غیرعامل وجود دارد این مسئله متاسفانه مورد توجه قرار واقع نشده است.




امروز دشمن از استمرار حرکت شهید فهمیده ها هراس دارد

منبع: خــبرگزاری بســیج
? امروز دشمن از استمرار حرکت شهید فهمیده ها هراس دارد