امروز در کرمان همه آمده بودند

امروز در کرمان همه برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن جشن ۴۵ سالگی انقلاب به میدان آمده بودند. به گزارش گروه فرهنگ و سیاست پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ امروز جشن تولد ۴۵ سالگی انقلابمان بود، انقلابی که چشم دشمنانش را کور کرده است. در کرمان هم مرد و زن، پیر و جوان، صغیر و کبیر، همه […]

امروز در کرمان همه برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن جشن ۴۵ سالگی انقلاب به میدان آمده بودند.

به گزارش گروه فرهنگ و سیاست پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ امروز جشن تولد ۴۵ سالگی انقلابمان بود، انقلابی که چشم دشمنانش را کور کرده است.

در کرمان هم مرد و زن، پیر و جوان، صغیر و کبیر، همه و همه آمده‌ بودند و همچون سراسر کشور با حضور پرشورشان باری دیگر حماسه‌آفرینی کردند.

هنوز بیش از یک ساعت به آغاز راهپیمایی زمان بود اما کرمانی‌ها با اشتیاق به سمت چهارراه غزه که محل آغاز این راهپیمایی بود، روانه شده بودند.

آمده بودند تا نشان دهند که هرچند ناملایماتی در کشور وجود دارد اما این دلیلی بر دست کشیدن از انقلابمان نیست، آمده بودند تا بگویند که ای دشمن هر چقدر هم اقدام به سیاه‌نمایی کنی و بخواهی که ناامیدی را به جانمان بیاندازی، هرگز نخواهی توانست به اهداف شومت دست پیدا کنی.

هوا هم کمی سرد بود اما مانعی برای حضور نشده بود؛ مردم با سلایق مختلف و ظاهرهای متفاوت حضور داشتند؛ دختران کم‌حجاب هم بودند.


راهپیمایی که شروع شد، پرچم‌ها بر بالای دست‌ها به اهتزاز در آمدند؛ پرچم‌های ایران و پرچم‌های ما ملت امام حسینیم در میان سیل جمعیت صحنه چشم‌نوازی را ساخته بود.

در این میان برخی هم پرچم غزه را برافراشته بودند، همان غزه‌ای که امروز با درس گرفتن از انقلاب ما رژیم جعلی را درمانده کرده است.

در نیمه راه پرچم رژیم جعلی و آمریکای جنایت‌کار بر روی زمین بود تا زیر پایمان لگدکوب شود؛ به امید روزی که نابودی این کودک‌کشان را جشن بگیریم.


خواهر و برادری که چفیه‌ای منقش به تصویر حاج‌قاسم را به دور گردن داشتند، انگار می‌خواستند بگویند که حاجی خواسته تو بر زمین نمی‌ماند، و کرمان تا همیشه با ولایت خواهد ماند.

در طول مسیر موکب‌هایی برپا شده بود که هر یک به طریقی ارائه خدمت می‌کردند.
مادرانی با بچه‌های شیرخوار یکی در بغل و یکی در کالسکه آمده بودند تا کودکانشان را از هم‌ اکنون با این مسیر آشنا کنند و آن‌ها را پشتیبان ولایت بار آورند.


دخترک باحجابی که چفیه برسر داشت و در دستی پرچم ایران عزیزمان و در دستی دیگر عکس سردار دل‌ها را در دست داشت توجهم را به خود جلب کرد و در دل والدینش را تحسین کردم که این چنین فرزندانی را تربیت می‌کنند.

امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمان حال و هوای دیگری داشت؛ امروز چهلم شهدایی بود که در حادثه ترویستی کرمان پرپر شدند؛ از همین رو عده‌ای با عکس شهیدشان در بغل، حضور داشتند.

آن‌ها به خوبی این پیام را رساندند که با به خاک و خون کشیدن عزیزانمان نمی‌توانند ما را از ادامه دادن به این مسیر بازدارند؛ درست است مارا بکشید، ملت ما بیدارتر خواهد شد.


آن دخترک صورتی‌پوش که سن چندانی نداشت و پرچم ایران در دستش به اهتزار در آمده بود، من را به یاد آن دختر کاپشن صورتی گوشواره قلبی انداخت؛ خدا لعنت کند کسانی که او را در ۱۸ ماهگی شهید کردند؛ او جایش خوب است اما قلب‌های ما از غصه‌اش زخم خورده است و این زخم ما را مصمم‌تر کرده است برای قدم برداشتن در راهی که بدخواهان ایران عزیزمان را کور می‌کند.

علاوه‌بر چهلم آن شهدای والامقام، پیکر مطهر شهید عزیزی که در آن حادثه تلخ جانباز شده بود و روز گذشته به جمع دوستان شهیدش پیوسته بود هم در میان ما بود، این‌ها مراسم امسال را خاص‌تر کرده بود.

بدخواهان ایران بدانند که این جمعیتی که امروز به خیابان‌ها آمده بودند، در ۱۱ اسفندماه نیز آماده آمدن به پای صندوق‌های رای هستند، تا سرنوشتشان را خودشان رقم زنند و تیری به چشمان شما باشند.

پرچم آبی‌رنگ یا مهدی ادرکنی در میان جمعیت انگار می‌خواست بگوید؛ که صاحب اصلی این انقلاب حضرت ولی‌عصر(عج) است و ما این انقلاب را ادامه خواهیم داد تا به دست صاحب اصلی‌اش برسد.

انتهای خبر/ ک

منبع: کرمان۱۴۰۰ 




امروز در کرمان همه آمده بودند

منبع:آرمـان
? امروز در کرمان همه آمده بودند