امروز بم در باشکوه‌ترین وضعیت قرار دارد

نذیر کرمان/کرمان رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بم گفت: بعد از ۲۰ سال تلاش، صبوری و همت مردم، بم اکنون آماده پذیرایی از گردشگران هستیم. مسعود قمری  امروز،۲۵ بهمن ماه در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان بم در این نمایشگاه چهار غرفه دارد. وی با اشاره به […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بم گفت: بعد از ۲۰ سال تلاش، صبوری و همت مردم، بم اکنون آماده پذیرایی از گردشگران هستیم.

مسعود قمری  امروز،۲۵ بهمن ماه در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان بم در این نمایشگاه چهار غرفه دارد.

وی با اشاره به رونمایی از پوستر روز و شب ارگ تاریخی بم با عنوان «رستاخیز ققنوس» در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران بیان کرد: بعد از گذشته دو دهه از مرمت این بنای تاریخی، امروز بم در باشکوه‌ترین وضعیت خود قرار دارد و باتوجه به نورپردازی‌های صورت گرفته، گردشگران هم در شب و هم در روز می‌توانند از بزرگترین بنای خشت و گلی جهان دیدن کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بم با اشاره به آسیب‌های زلزله ۱۳۸۲ اظهار کرد: همه اماکن و زیرساخت‌های این شهرستان مرمت و بازسازی شده‌اند.

وی با بیان اینکه تقریبا همه زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان بم تکمیل است، تصریح کرد: گردشگران می‌توانند بزرگترین بنای خشت و گلی دنیا، بزرگترین قنات‌های جهان، گرمترین نقطه دنیا(لوت زنگ احمد) و اولین منظر فرهنگی ثبت شده در فهرست جهانی کشور را در بم مشاهده کنند.

قمری بم را یکی از نقاط مهم گردشگری کشور دانست و تصریح کرد: بعد از ۲۰ سال تلاش، صبوری و همت مردم بم، اکنون آماده پذیرایی از گردشگران هستیم.

وی در ادامه با گلایه از نبود موزه در شهرستان بم از مدیرکل موزه‌های کشور درخواست راه‌اندازی موزه بم را داد.

انتهای پیام




امروز بم در باشکوه‌ترین وضعیت قرار دارد

منبع: ایـسنا
? امروز بم در باشکوه‌ترین وضعیت قرار دارد